וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ApriPoko

קבלו גאדג'ט לעצלנים: הרובוט החמוד מבית טושיבה לומד את השלט הרחוק שלכם ויודע לזהות פקודות קוליות

יש משהו מטריד קמעה ברובוטים דמויי ייצורים חיים. רק היום תפסתי את עצמי מייחל ל-Pleo - הדינוזאור הרובוטי החמוד, לאחר שתהיתי על קנקן אימוץ כלב בזמן הקרוב. רק לאחר כמה דקות תפסתי את עצמי והבנתי כמה שונה היא החוויה. ועם זאת, יצרני רובוטים מנסים לגרום לנו לקבל אותם בקלות רבה יותר על ידי מתן צורה איתה אנו יכולים להזדהות. ו-ApriPoko של טושיבה הוא אחד מאלה.

הרובוט הזה, שנראה כמו ייצור חמוד להפליא, הוא בעצם שלט רחוק, אך לא סתם שלט אלא אחד חכם. הרבה יותר חכם ממרבית השלטים בשוק כיום. אפריפוקו יושב אצלכם בסלון, בוהה ומקשיב. ברגע שהוא מזהה אות אינפרה-אדום שנשלח משלט למכשיר אותו הוא מפעיל, שואל הרובוט אתכם מה בדיוק עשיתם. כל מה שצריך זה להגיד לו בקולכם מה עשיתם, והוא כבר יזכור את זה. לאחר מכן, כשאתם רוצים לבצע את הפונקציה, פשוט תגידו לו מה אתם רוצים לעשות.

כיום פונקציה דומה כבר באה כחלק ממערכות מתוחכמות לשליטה בבתים, אבל ה-ApriPoko הוא מוצר קטן שפועל בפני עצמו. אם כי, להגיד שמדובר במוצר זו הטעיה מסויימת. נכון לעכשיו, זהו רק פרוייקט של מעבדות פיתוח בטושיבה. אך בחברה מקווים כי בקרוב הוא יהיה מוצר אמיתי, וגם אתם תוכלו לקנות אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully