וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Google Docs: הגרסה הלא מקוונת

1.4.2008 / 1:43

גוגל מוסיפה את הרכיב שהיה חסר בשירות המסמכים שלה: עבודה לא מקוונת. אופיס על הכוונת

גוגל מודיעה בבלוג הרשמי שהחל מהיום ניתן יהיה לקרוא ולערוך מסמכים בשירות המסמכים המקוון שלה, גוגל Docs. השירות צפוי לעלות במהלך אחר הצהריים והערב - שעות הלילה בישראל - ויושק בהדרגה במשך השבועות הקרובים.

הגרסה הלא מקוונת של גוגל Docs משתמשת ב-Google Gears, תוסף בעל קוד פתוח שמאפשר לדפדפנים פייירפוקס ואקספלורר לעבוד בצורה לא מקוונת. מאז השקתו במאי, החלו שירותים מקוונים להשתמש בגירז, כשהבולט מביניהם הוא מתחרה ישיר של Google Docs: סוויטת יישומי המשרד של חברת Zoho. גוגל עצמה יישמה אותו רק בשירות ה-RSS שלה, Google Reader.

עד עתה, טענו בגוגל ש-Google Docs הוא מוצר משלים, שנועד לאפשר עבודה עם קבצי Word ואחרים באופן מקוון. השקת הגרסה הלא מקוונת של השירות מבהירה שזאת לא כל האמת. גוגל מכוונת באופן ישיר לבטן הרכה של מיקרוסופט, בכך שהיא מציעה שירות חינמי שמספק לכל משתמש אחוז לא מבוטל מהיכולות של אופיס.

במהלך הנוכחי, הופכת גוגל את הדפדפן לחלופה סבירה - אם כי עדיין לא מושלמת - למעבדי התמלילים. היא מציעה בכך פתרון אפשרי לבעיית התאימות בין הגרסאות השונות של אופיס ובין אופיס למעבדי תמלילים מתחרים לחלונות ולפלטפורמות אחרות. Google Docs עובד בחלונות, במק ובלינוקס.

לא נמסר מתי תתווסף היכולת לעבודה בלתי מקוונת לגרסה העברית של Docs.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully