וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע

דידי חנוך

1.4.2008 / 9:00

DVD Flick תעזור לכם להפוך את קובץ - או קובצי - הוידאו שלכם למשהו שאפשר לראות בדיוידי

לאחרונה היו לנו תוכנה לצריבת דיסקים ותוכנה לגיבוי DVD למחשב. אבל מה אם יש לכם קובצי וידאו שאתם רוצים לראות בכונן ה-DVD? בדיוק לצורך זה המציאו תוכנות כמו DVD Flick.

לפליק יתרונות וחסרונות לעומת תוכנות מתחרות. החסרון הגדול שלה קשור לפרזנטציה. תפריטים ודומיהם לא תמצאו כאן. מדובר בתוכנה שעושה שני דברים עם קובצי הוידאו שלכם: ממירה אותם וצורבת אותם לדיסק. חסרון נוסף הוא העובדה שאין לה ממשק עברי. החסרון הזה פחות משמעותי עקב פשטות ההפעלה עליה נתעכב בהמשך.

אבל אם אין לכם עניין בתפריטים, מדובר בבחירה מוצלחת מאד. מה הופכת אותה למוצלחת? ראשית, היא לא עולה כלום. מדובר בתוכנת קוד פתוח שעלות השימוש בה היא העלות החביבה עלינו כאן בתוכנת השבוע: אפס שקלים.

אבל מעבר לחינמיות, יש לתוכנה גם יתרונות אחרים. הגדול מביניהם הוא הפורמטים שהיא קוראת. DVD פליק קוראת עשרות פורמטים, ורוב הסיכויים שאם יש לכם קובץ וידאו, בין אם הגיע מהרשת או מהמצלמה הדיגיטלית שלכם, היא תדע להמיר אותו לפורמט שמכשיר DVD יידע לקרוא.

יתרון נוסף הוא הפשטות. כאמור, התוכנה קלה מאד להפעלה. מצורף קובץ עזרה להדרכה, ואפשר גם להשתמש במדריך המצוין באתר האהוב Lifehacker (ראו קישור) . אבל אם יש לכם חוש טכני בסיסי, סביר להניח שלא תזדקקו לעזרה הזאת. השלבים עד תחילת ההמרה והצריבה פשוטים, וברגע שהתוכנה מתחילה לעבוד, כל עוד יש לכם דיסק DVD בצורב, היא תעבוד עד שיהיה לכם דיסק צרוב.

יתרון אחרון עליו נתעכב קשור לאותה הפשטות. קל מאד לשנות הגדרות של הוידאו ולהוסיף כתוביות. זה בדרך כלל לא הכרחי, אבל זה בהחלט משהו שתוכלו לעשות במקרה הצורך.

בשורה התחתונה, מדובר בתוכנה פשוטה שעושה דבר אחד ועושה אותו טוב. מבחינתנו, זה כל מה שצריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully