וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

גם מבית החולים, מספר לכם דניס ויטצ'בסקי מה קורה בעולם הגיימינג בשתי ידיעות שנשמעות כמו מתיחות, אבל הן לא

ה-1 באפריל, שבא אלינו לרעה, אומר שאסור להאמין לאף מלה ממה שנכתב באתרי החדשות, אפילו לא למה שאני אומר לכם עכשיו. אבל, תאמינו או לא, אני לא הולך לשקר לכם היום. זה לא שאני לא רוצה, אבל כמות משככי הכאבים שקיבלתי ב-24 השעות האחרונות (עשרות מיליגרמים של מורפיום, וואליום, טרמדול, אופטלגין ועוד כמה דברים טובים) גורמת לראש שלי להיות מטושטש קמעה, ואני לא יכול להמציא שקרים טובים. או שכן, לכו תדעו.

אבל אם לא נעסוק בשקרים, הדרך היחידה לציין את ה-1 באפריל היא בבדיחות מרושעות, כמו ג'ק תומפסון למשל. האיש – עורך דין נוצרי שמרן מפלורידה, החליט בשנים האחרונות שמשחקי המחשב האלימים הם הסרטן של החברה המערבית. בחודשים האחרונים היה לנו כלל – לא לכתוב עליו אלא אם הוא עשה משהו באמת חשוב, וזה כמעט ולא קורה. אבל היום, כשהטור נכתב בתאריך שכל כולו בדיחה, אי אפשר לפספס את ההזדמנות, ולספר על אחד הטקסטים המשעשעים ביותר שהופיעו בשבועות האחרונים ברשת האינטרנט – הפרוטוקולים של משפט שנערך בפלורידה בעניין שלילת רישיון עריכת דין של תומפסון.

המשפט, שהתנהל בסוף השנה הקודמת, כלל לא מעט רגעים ביזאריים, כמו חקירה של שופט מור, אשר ביטל בזמנו את הרישיון הזמני של תומפסון לעריכת דין באלבמה. השופט תיאר את ההצקות של האיש, ואפילו טען כי תומפסון שבר את מכונת הפקס שלו על ידי שליחת אינספור מכתבים בכל יום.

לא כל הפרוטוקולים של המשחק זמינים לקריאה בחינם, כיוון שהאתר שפרסם אותם – Gamepolitics.com שמו, נאלץ לרכושם, וזה עלה לא מעט כסף. עם זאת, גם מה שיש הספיק לסדרה בת 8 כתבות שנותנות הצצה אל אחד המוחות הביזאריים ביותר שתוכלו לפגוש סביב תעשיית המשחקים.

קונים מוזיקה ב-GTA

הדבר הבא – ושוב, לא מדובר בבדיחה – מעורר אצלי רגשות מעורבים. בידיעה שהתפרסמה השבוע על GTA IV הוסברה האינטראקציה שבין המשחק לבין חנות המוזיקה של אמזון. כשאתם נמצאים ברכב בתוך המשחק ושומעים שיר, תוכלו להתקשר בעזרת הטלפון הסלולרי (במשחק, לא זה האמיתי) אל שירות זיהוי השירים. לאחר מכן, תקבלו הודעה עם שם השיר והמבצע שלו. אם אתם מנויים לרשת החברתית של רוקסטאר – ה-Rockstar Social Club, תקבלו גם מייל עם קישור להורדת השיר המדובר מהשירות של אמזון. השיר, אגב, יהיה נטול נז"ק, כך שניתן יהיה לעשות איתו כל דבר אפשרי.

מצד אחד, מדובר ביוזמה ברוכה שמאפשרת לכם לרכוש שירים בודדים מהמשחק, במקום את הפסקול כולו, וגם הופכת את התהליך לקל מאוד. אך מצד שני, זה הופך את המשחק, באיזשהו מקום, לפרסומת של אמזון. אחת התכונות הבולטות של GTA מאז ומעולם הייתה חתרנות (או פסבדו-חתרנות, לפחות), ושיתוף הפעולה עם אמזון – אחת החנויות הגדולות בעולם, קצת צורם כשזה מגיע ממשחק כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully