וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windows Mobile מתקדמת

דידי חנוך

2.4.2008 / 1:33

גרסה 6.1 של מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט הושקה היום, עם מספר שיפורים לעומת הגרסה הקודמת

Windows Mobile 6, הגרסה הנוכחית של מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט, נחשבת למסובכת ביותר לשימוש ולבעייתית מבין מערכות ההפעלה הסלולריות הבולטות כיום בשוק. מערכת ההפעלה בעייתית במידה כזאת שיצרניות כגון HTC וסמסונג הוסיפו ממשק משלהן במכשירים שנועד למזער את המגע של המשתמש עם WM6.

לפי דיווחים מהחודשים האחרונים, עמלים במיקרוסופט על Windows Mobile 7, גרסה שמושפעת מאד ממערכת ההפעלה של האייפון ושצפויה להוות שידרוג משמעותי לעומת המערכת הנוכחית, אבל בינתיים מנסה מיקרוסופט לענות לחלק מהטענות עם WM6.1, שדרוג משמעותי למערכת ההפעלה הקיימת.

אולי שני החידושים המשמעותיים ביותר בגרסה החדשה הם מסך הבית החדש - שמחליף את מסך הבית המגושם והבעייתי של מערכת ההפעלה הנוכחית - וגרסה חדשה של הדפדפן של מיקרוסופט לניידים. בשני המקרים, מדובר בבעיות שנפתרו במידה רבה על ידי מפתחים חיצוניים, עם מסכי הבית של HTC וסמסונג ועם הדפדפן המצוין Opera Mini שמשדרגים את חוויית השימוש במכשירי Windows Mobile.

אבל שירותים כגון הגרסה הניידת של Google Gears לא עובדים בדפדפנים חיצוניים, ומסכי הבית החלופיים נוטים לעתים להאט את המכשירים. לכן טוב שמיקרוסופט עצמה הכירה בבעייתיות ההיצע הנוכחי שלה ומספקת שידרוגים.

חלונות מובייל 6.1 תהיה זמינה לצרכנים וליצרנים במהלך הרבעון הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully