וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייטס פותח עוד חלון

4.4.2008 / 22:52

מייסד מיקרוסופט ביל גייטס צופה שתהיה גרסה חדשה לחלונות "בשנה הקרובה"

מייסד מיקרוסופט ביל גייטס אמר היום (שישי) שהוא צופה שהגרסה הבאה של חלונות (המכונה כרגע בשם הקוד "חלונות 7") תצא לשוק "מתישהו בשנה הקרובה".

היה ידוע שענקית התוכנה מתכננת לקצר את משך הזמן בין גרסאות של מערכת ההפעלה שלה, אבל אמירתו של גייטס מסמנת קו מטרה קרוב משמעותית מהצפוי.

מיקרוסופט אמרה בעבר שהיא צופה גרסה חדשה של חלונות כ-3 שנים לאחר השקת ויסטה בינואר 2007. דוברת של החברה אמרה שאמירתו של גייטס תואמת את מחזור הפיתוח שבו גרסת מבחן של התוכנה משוחררת לפני השקתה הרשמית.

"אני מאד מתלהב ממה שהיא תעשה במובנים רבים", אמר גייטס בסמינר בנושא פילנתרופיה תאגידית. "זה יקרה מתישהו בשנה הקרובה בערך, כשתהיה לנו גרסה חדשה", אמר גייטס בתשובה לשאלה מהקהל.

גייטס, שצפוי לעזוב את תפקידו במיקרוסופט ולהקדיש את עצמו למאמצים הפילנתרופיים של קרן הצדקה שלו, אמר שהחברה מתכוונת להשתמש ב-6 מיליארד הדולרים שבתקציב הפיתוח השנתי שלה כדי להביא את המוצרים הרצים על התוכנה שלה "לרמה הבאה". הוא אמר שגרסאות חדשות של חלונות יביאו מהפיכה לטלפונים סלולריים וינהלו את שולחן העבודה של העתיד, שיהיה בעל משטח מגע שיאפשר למשתמשים להפעיל יישומים באמצעות ידיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully