וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

דידי חנוך

5.4.2008 / 1:20

אקשן, מתיחות אחד באפריל, משחקי על ושני משחקים מפחידים מאד. זאת ועוד בלקט הטריילרים השבועי

בכל שבוע - בדרך כלל בלילה בין שישי לשבת, אבל למה להיות קטנוניים? - אנחנו מעלים טריילרים למשחקים לוואלה! מחשבים, ובכל שבוע אנחנו אוספים את הטריילרים האלה בטור ששמו: וידאודרום.

השבוע היו לנו כמה וכמה טריילרים מוצלחים, כולל שניים מפחידים, שניים מצחיקים, שניים של אקשן ואחד שאפילו ריגש. אני לא דניס ויטצ'בסקי, אבל אנסה למלא את מקומו השבוע. מוכנים? מתחילים.

Alone in the Dark 5

עוד טריילר של המשחק שנועד להחיות את הסדרה שכמעט נרצחה כשאווה בול עשה ממנה סרט נוראי. וגם זה, כמו קודמיו, נראה מצוין. אבל אנחנו תוהים האם יוצרי המשחק מנסים לחטוף תביעת דיבה מעיריית ניו יורק. השקיעו שם כל כך הרבה כסף ומאמצים כדי לנקות את סנטרל פארק, והמשחק הזה מחזיר אותו לימי הפחד והאימה.

המשחק צפוי לצאת בתחילת השנה הבאה לכל הקונסולות הנייחות ולמחשב האישי

Project Origin

F.E.A.R הפחיד אותי כל כך שהפסקתי לשחק בו אחרי שעה וחצי בערך. עד אז הוא דווקא היה מצוין, אבל אני אדם בעל קיבה רגישה ועצבים רגישים עוד יותר. כשהגיעה הילדה המפחידה, לא עמדתי בזה. גם משחק ההמשך נראה מפחיד, אבל בטריילר יש סתם מפלצות רגילות. כל עוד מבטיחים לי שאין גם שם ילדה מפחידה, יש מצב שאנסה אותו.

המשחק צפוי לצאת בסתיו למחשב האישי, ל-Xbox 360 ול-PS3

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Sonic Unleashed

סוניק הוא קיפוד. הוא רץ מאד מהר. יש לו קטע עם טבעות זהב. והוא כחול. והוא רץ ממש מהר. עכשיו הוא ירוץ מהר בקונסולות מהדור השביעי. זה די כל מה שיש לומר על המשחק הזה, שאין לו עדיין מועד יציאה. ציינו כבר שהוא רץ מהר?

Mercenaries 2

Mercenaries הראשון אמנם לא זכה להצלחה רבה, אבל הטריילרים של משחק ההמשך דווקא עושים רושם חיובי. בטריילר הזה אנחנו מקבלים מושג טוב יותר בנוגע לעלילה: יש שכיר חרב, יש טרוריסט שמשתלט על ונצואלה ובדרך בוגד בו. מה זה בוגד בו? גורם לכך שהוא יחטוף כדור בישבן. ויש נקמה. הרבה נקמה. ורובים ופצצות ומסוקים. נראה מגניב.

המשחק צפוי לצאת לשוק באוגוסט השנה למחשב ולכל הקונסולות הנייחות.

WoW: Molten Core

בליזארד היא לא רק חברה מצליחה להדהים שהפכה את משחק התפקידים המקוון מרובה המשחקים לתעשייה שאין לה תקדים ולחלק עצום מחייהם של מיליוני שחקנים. בליזארד היא גם חברה שעושה טריילרים ממש מוצלחים למשחקים שלה. וזאת גם חברה עם חוש הומור, כפי שניתן לראות בטריילר למשחק חדש - ופיקטיבי - למיטב הקונסולות של שנות ה-80. כאן, חברים, במשחק הזה יש סאונד!

20 שנות סנייק

קשה להאמין שיש סדרת משחקי מחשב מצליחה שרצה כבר עשרים שנה, אבל זאת רק עוד הוכחה בסדרה ארוכה לכך שהידאו קוג'ימה הוא גאון, ושסדרת משחקי Metal Gear לא דומה לרוב אחיותיה. הסדרה שהפכה את ההתחמקות לאומנות עומדת לחזור עם משחק חדש, אבל בינתיים יש כאן סרטון שבא מהלב ומראה רגעים מעשרים שנות סנייק.

Metal Gear Altaire

ואם כבר מדברים על סנייק, הרי שגם לו יש מתיחת אחד באפריל. קבלו את סנייק בתחפושת אלטייר (מ-Assassin's Creed), בוידאו שבבירור נלקח מתוך MGS4: Guns of the Patriots, משחק המטאל גיר הבא אלינו לטובה.

אזהרה: זה טריילר ממש ארוך.

Tom Clancy's H.A.W.X

טום קלאנסי הוא ללא ספק השם החזק ביותר בעולם המשחקים - אם סופרים רק אנשים שלא ממש מפתחים משחקים, כמובן. אבל המשחקים שנושאים את שמו תמיד עומדים בסטנדרט הגבוה שקבעו קודמיהם, וגם הפעם יש מקום לאופטימיות. משחק קרב אווירי מבית קלאנסי - אם אפשרות למשחק מקוון עם ארבעה חברים במטוסים לידכם - נשמע כמו משהו ששווה לנסות, למרות שבטריילר כמעט ואין שמץ של משחקיות.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully