וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במה מצלמים?

6.4.2008 / 9:08

בכל סלולרי סביר יש כיום מצלמה, אבל האם היא משתווה למצלמה "רגילה"? במה אתם מצלמים?

נוקיה הודיעה בשנה שעברה שהיא הפכה ליצרנית המצלמות הגדולה בעולם. זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שיש מצלמה באחוז גבוה של המכשירים של החברה, ובנתח השוק שלה בתחום הסלולר. גם סמסונג, LG וסוני אריקסון הוציאו - בארץ ובעולם - מכשירי צילום מצליחים ומוצלחים. אבל האם הנוחות של צילום בסלולר גוברת על יתרון האיכות והמהירות של מיטב המצלמות הדיגיטליות? שתי עמדות מנוגדות, אפשרות בחירה אחת. תבחרו.

במצלמה

שילוב של מכשירים לעולם לא ישתווה למכשיר אחד שעושה את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר האפשרית. מצלמות סלולריות זה נחמד כשאין עליך מצלמה "אמיתית", אבל לכמה מהן יש זום אופטי נורמלי? מצלמה דיגיטלית קומפקטית של אחד היצרנים המובילים היא מצלמה טובה יותר ממיטב המצלמות של חברות הסלולר. המחיר גבוה יותר? בשביל איכות משלמים. ואם תקנו טלפון פשוט - בלי מצלמה, לא דור 3 - מצלמה טובה, תגיעו למחיר די דומה למחירו של סלולרי עם מצלמה. אז למה להסתפק בפחות כשאפשר לצלם טוב יותר?

בסלולר

הטלפון כבר נמצא עלינו כל הזמן, ובדרך כלל בטווח השגה. אין קל יותר מאשר לשלוף אותו ולצלם כשיש משהו מעניין. התפתחות המצלמות הסלולריות מקרבות אותן מבחינת איכות ויכולות למצלמות דיגיטליות עצמאיות. יש כבר מצלמות סלולריות עם 5 מגפיקסל, ויש גם מצלמות סלולריות עם פלאש. בקרוב יגיעו גם לשוק הישראלי מצלמות סלולריות שמהירות התגובה שלהן מתחרה עם זאת של מצלמות רגילות. אז למה להסתובב עם מצלמה בנוסף לסלולר כשאפשר לצלם ישר מהמכשיר? ולמה להוציא כסף על מכשיר נוסף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully