וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הגיבוי של אורנג'

אורנג’ משיקה שירות חדש שיאפשר לגבות רבים מהתכנים של הטלפון הסלולרי למתחם מיוחד באתר האינטרנט של החברה

חברת פרטנר הודיעה היום כי היא משיקה גרסה חדשה לפלטפורמת my orange, שנועדה לחבר בין הטלפון הסלולרי לבין המחשב האישי שלכם. בגרסה הקודמת של השירות, ניתן היה לגבות את ספר הטלפונים הנמצא על גבי כרטיס ה-sim של המכשיר אל המערכת דרך הרשת הסלולרית, ולאחזר את המידע במקרה וקרה משהו לטלפון שלכם.

הגרסה החדשה של השירות מאפשר לכם לעשות הרבה יותר מכך. ראשית כל, ניתן לגבות עכשיו גם את רשימת אנשי הקשר של המכשיר עצמו, כמו גם תכנים אישיים נוספים דוגמת הודעות SMS, יומן וחומרי מולטימדיה – כל זה לא באמצעות כבל ומחשב אלא דרך הרשת עצמה לתוך מתחם מקוון אישי שנפתח למנויים באתר של אורנג', המתפקד גם כשטח אכסון אליו ניתן להעלות תכנים בשביל לפנות מקום על המכשיר שלכם.

במתחם הזה, שיהיה נגיש דרך האינטרנט, תוכלו לנהל את התכנים אותם גיביתם – למחוק חלק מהתמונות, להוסיף אנשי קשר וכו... את השינויים תוכלו לסנכרן עם מכשיר הטלפון בלחיצת כפתור. מעבר לכך, ובהתאם למטרה הראשונית של השירות הזה, תוכלו גם לשחזר את כל המידע אם הטלפון שלכם אבד או התקלקל. ההרשמה לשירות הנה דרך הפורטל הסלולרי של אורנג', אתר האינטרנט שלה או פניה למוקד שירות הלקוחות, ומחירו החודשי הוא 4.50 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • אורנג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully