וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל בשירות הפליטים

אשר שכטר

8.4.2008 / 14:57

שירות חדש יאפשר למשתמשי גוגל ארת' לעקוב אחר אוכלוסיות פליטים ברחבי העולם

המיזם החדש, שהוקם בשיתוף עם נציבות הפליטים של האו"ם (UNHCR), יאפשר לגולשים לצפות בתמונות לוויין המתמקדות באזורים בהם חיים פליטים רבים. לשירות יתווספו מידע, דיווחי חדשות, תמונות וסרטי וידיאו של מחנות הפליטים, שיסופקו על ידי UNHCR ויאפשרו לגולשים ללמוד על מצב האוכלוסייה במקומות אלה.

מנציבות האו"ם לפליטים נמסר כי הפרויקט יסייע למבצעים הומניטרים ויאפשר להגביר את המודעות הבינלאומית למצבן הקשה של אוכלוסיות הפליטים ברחבי העולם. השירות החדש יאפשר לגולשים ללמוד על פעולותיה של נציבות האו"ם לפליטים, לאתר מחנות פליטים - לצפות בתמונות של מתקנים שונים בתוכם, כגון בתי חולים ובתי ספר, ולקבל פרטים נוספים, למשל על איכות המים והתברואה במחנות.

בנוסף, יאפשר השירות לגולשים ללמוד על השפעותיהם של משברים הומניטרים על מדינות הסמוכות למחנות פליטים - כגון סודאן, סוריה ואקוודור - ויפרסם עדכונים על אירועים שונים הנערכים באותם אזורים, כגון ביקור צפוי של השחקנית אנג'לינה ג'ולי במחנה פליטים בצ'אד.

"גוגל ארת' הוא אמצעי מעולה עבור ה-UNHCR להראות את העבודה החיונית שהיא עושה בחלק מהאזורים המרוחקים והמסוכסכים ביותר בעולם. באמצעות הצגת העבודה בהקשר הגיאוגרפי שלה, אנחנו יכולים להדגיש את האתגרים השונים בפניהם אנו עומדים - ולהראות את הדרכים בהן אנו מתמודדים עמם"; כך אמר הנציב העליון של האו"ם בנושא הפליטים.

  • עוד באותו נושא:
  • google earth

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully