וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע

תוכנה בשם Asterwin תזכיר לכם את הסיסמאות ששמרתם ושכחתם על ידי אחזור המידע הנמצא מאחורי הכוכביות

סיסמאות הן דבר נפוץ מאוד בסביבה ממוחשבת. אחרי הכל, איך נוכל להגן על המידע שלנו אם לא באמצעות מנגנוני אבטחה שיוצרים קשר אישי בינינו לבין המנגנון – כזה שיאפשר לנו לגשת למידע בקלות, ואילו את האחרים ישאיר בחוץ. אבל בשנים האחרונות, ככל שמספר המקומות שדורשים סיסמה עלה, ירדה הסבלנות של רובנו להקשה רפטטיבית של אותן מלות המפתח.

הפתרון, שנכנס להרבה מאוד תוכנות ויישומים מקוונים במטרה להקל עלינו, הוא שמירת הסיסמאות שלנו ואחזורן האוטומטי בכל פעם בו אנו מגיעים אל דלת הכניסה ליישום. ובשביל שהאנשים העומדים סביבנו לא יגלו את הסיסמה שלנו, מחליפים רבים מהשירותים האלה את הסיסמה עצמה בכוכביות. אך אבוי, מה קרה אם עקב העובדה שהמחשב זוכר לנו את הסיסמה, אנחנו שכחנו אותה? בשביל זה בדיוק מגיעה תוכנת השבוע שלנו – AsterWin.

התוכנה הזו, שנוצרה לפני כ-5 שנים אך עדיין עבדה בכל היישומים בהם בדקתי אותה למעט פיירפוקס (ולא תומכת גם בסיסמאות של מערכת ההפעלה), נועדה להגיד לכם מה מסתתר מאחורי הכוכביות. היא חינמית, קלה מאוד (5 קילובייטים), ועובדת בלי גינונים מוזרים או תקלות. כל מה שצריך זה להיכנס לדף הכניסה, להריץ את ה-Asterwin ולקבל את הסיסמה שלכם. בנוסף, קיימת לה גרסה נפרדת של התוכנה גם לסיסמאות של דפדפן Internet Explorer, וזו עבדה גם בגרסה החדשה ביותר של הדפדפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully