וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Isole IDP-3050

קשה לנו להאמין, אבל הנה מגיע לו עוד מפצל חשמל מגניב מספיק בשביל המדור שלנו. והפעם, עם גלאי נוכחות

לפני מספר שבועות, שמנו כאן – במדור גאדג'ט היום – מפצל שקעים ממש מתקדם, תוך הבעת אי-אמון בכך שבזמן הקרוב יגיע לו עוד מפצל מגניב מספיק בשביל להכניסו למדור. בסך הכל, הרי מדובר באחד המוצרים החשמליים האפורים ביותר שיש. אך הפופולאריות והשימושיות של מפצלים, כך מסתבר, לא נותנת מנוח לחברות חשמל שממציאות דגמים מתקדמים עד מאוד למכשירים האלה.

כזה הוא ה-Isole IDP-3050 – מפצל חשמל חדש שמגיע אליכם יחד עם גלאי אינפרה-אדום. מטרתו של הגלאי היא לבדוק אם יש מישהו באזור בו הוא נמצא, ואם הוא לא מוצא אף אחד – הוא מכבה שישה מתוך שמונה השקעים של המפצל, ומדליק אותם כשהוא מזהה שמישהו נכנס. ניתן לקבוע לאחר איזה פרק זמן – החל מ-30 שניות ועד ל-30 דקות – הוא מכבה את המכשירים, והאזור המקסימלי אותו המכשיר יכול לסרוק הוא כ-100 מטר רבוע.

קל מאוד להבין למה זה טוב: בכל עמדת עבודה יש מכשירים שלא צריכים לעבוד בכלל כשאתם לא לידם. המסך, המדפסת, הטלוויזיה – כל אלה זוללים לא מעט חשמל גם כשהם נמצאים במצב המתנה, ובעידן של חסכון בחשמל הגאדג'ט הזה יכול לחסוך לא מעט. אז נכון שהוא עולה 90$ ויעבור לא מעט זמן עד שתחזירו את ההשקעה, אבל לפחות תפחיתו את צריכת החשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully