וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה של Adobe

אדובי מציבה את עצמה כמתחרה ל-Joost, Hulu ומביאה פרקים חדשים של "הישרדות" המקורי גם לצופה הישראלי

נגן המדיה של אדובי, עליו הכריזה לפני כשנה, מתבגר לגרסה 1.0 ומושק מחדש עם תוכן עשיר בהרבה שהופך אותו למתחרה ישיר לשירותים כמו Hulu ו-Joost בתחום המדיה המקוונת.

חברת אדובי השיקה היום את גרסה 1.0 של Adobe Media Player – נגן המדיה של אדובי. מדובר באפליקציה שמבוססת על פלטפורמת הפיתוח Air (לשעבר Apollo) מבית החברה. כאמור, הנגן החדש לא בא להתחרות רק ב-Windows Media Player, אלא גם - ואולי בעיקר - בשירותי הטלוויזיה המקוונת דוגמת Joost ו-Hulu. אם כבר, הטלוויזיה האינטרנטית היא המטרה האמיתית שלו, כיוון שבתחום ניגון הקבצים אשר כבר נמצאים אצלכם על המחשב הוא לא עושה עבודה טובה מדי, עקב התמיכה שלו במגוון מועט מדי של פורמטים.

יש לו, לנגן הזה, ספקי תוכן כמו רשת הטלוויזיה CBS, MTV Networks, PBS, UMG ואחרים. חלק מהתכנים אף ניתן להורדה ולצפייה כשהמחשב לא מחובר לרשת האינטרנט. אם כי, כאן לא מדובר בפרקים של סדרות מסחריות כמו CSI, אלא בסרטונים של ספקים יותר קטנים. בשורה טובה לגולש הישראלי היא היעדר החסימה הגיאוגרפית – גם אתם יכולים לראות דרך השירות פרקים נבחרים של 'הישרדות' האמריקאית, 'CSI' ואפילו סדרות קלאסיות כמו 'אזור הדמדומים'.

עוד השיקה היום Adobe את Adobe TV, שזמין גם בתוך נגן המדיה וגם כאתר עצמאי. כאן מדובר בסוג של "אוניברסיטה פתוחה" בכל מה שקשור למוצרי החברה, הכוללת הרצאות מפי אנשי אדובי ומומחים לתוכנות שלה. ההרצאות האלה – 200 מהן קיימות כבר עכשיו – באות לתת לכם טיפים בשביל תוכנות כמו פוטושופ, פלאש ו-Air אותו הזכרתי לפני מספר פסקאות.

  • עוד באותו נושא:
  • adobe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully