וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מחשבונים - שימושיים הם, וכך גם מפצלי שקעי USB. אבל אם תחברו את שני אלה, תקבלו גאדג'ט ממש גרוע

הו, USB, USB. שמענו עליו לראשונה לפני קצת יותר מעשור, וכיום כבר קשה מאוד למצוא מוצר שלא הומצאה לו גרסאת USB. מנורות, מאווררים, אפילו דברים שלא נמכרים לאנשים שגילם נמוך מ-18 – כל אלה ורבים אחרים משתמשים בתקן הזה בשביל לקבל מתח או, לחלופין, יושבים על השולחן שלכם ומעבר לתפקידם המקורי גם מתפקדים בתור מפצלי שקעים.

הקבוצה השניה כוללת גם את הגאדג'ט הגרוע של השבוע – מחשבון עם מפצל שקעי USB מובנה. במחשבה הראשונה אתם עלולים לתהות לעצמכם מה רע בכך, אבל זהו רק רפלקס שנובע מכך שרוב האנשים מכירים בשימושיותו של המחשבון ובגדולתו של מפצל USB. תמשיכו לחשוב על השילוב עצמו – אז נכון, תוכלו לחבר אליו את כל הגאדג'טים האחרים ששוכבים אצלכם על השולחן, אבל – וזה אבל גדול – למה אתם צריכים מחשבון על השולחן הזה מלכתחילה?

המחשבון הזה לא שווה יותר ממחשבון אחר (ויש שיאמרו כי הוא שווה יותר בגלל הפשטות שלו והצבע הורוד המזעזע) כשהוא לא מחובר למחשב. אבל כשהוא כן מחובר למחשב, הוא חסר שימוש לחלוטין כי יש לכם מחשבון מובנה בכל מערכת הפעלה עכשווית, ומרבית המקלדות אף כוללות כפתור ייעודי למחשבון. ואם זה לא מספיק, הוא גם עולה כ-24 דולרים! 100 שקל בשביל מחשבון ורוד עם תכונה משנית שלא מסתדרת עם ייעודו זה בהחלט מספיק בשביל להפוך את הדבר הזה לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • מחשבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully