וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

שוביניזם בוידאודרום - כל הגיבורים שלנו היום הם גברים. טוב, חוץ מקיפוד ומכונית, אבל גם אלה לא נשיים במיוחד

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו שמים אותם במקרר, וכשרוצים להכין - מסתכלים אילו מהם סגורים ואילו פתוחים. אלה שפתוחים הולכים לפח, וכל השאר לסיר. ככה זה וידאודרום, ממש כמו מולים!

והשבוע יש לנו רק גברים. זה עצוב, כיוון שהנשים הן הרוב על כוכב הלכת שלנו, וייצוגן במשחקי מחשב עדיין לא מאוד הולם.

Metal Gear Solid 4

בדיוק חודשיים נשארו עד אשר יגיע לחנויות Metal Gear Solid 4 – אחד המשחקים החשובים ביותר של שנת 2008, ואולי גם הכותר הכי חשוב של קונסולת הפלייסטיישן 3 בשנים הקרובות. הסיבה לכך היא שמדובר בכותר לו מצפים המוני מעריצים, ואותו הם יוכלו לצרוך רק על גבי ה-PS3, כך שאין ספק ש-MGS4 ימכור קונסולות, השאלה היא רק כמה.

בשביל להגדיל את סיכויי ההצלחה של המשחק, התחילה מכונת יחסי הציבור של סוני לעבוד עוד לפני מספר שנים על יצירת הייפ מטורף סביב הכותר החדש. הטריילר החדש הוא רק עוד בורג במערכת הזאת, אבל גם הבורג הזה נראה נהדר, ומצליח להבהיר בצורה טובה מאוד שסנייק לא מגיע לשחק, הוא בא למשחק הזה במטרה לסיים את המשימה, ואולי גם את חייו.

Iron Man

לאורך החודשים האחרונים, הלנתי על כך שהטריילרים של 'איירון מן' - המשחק שמבוסס על סרט גדול שיגיע לבתי הקולנוע בעוד מספר שבועות – נראה טוב מדי. אנחנו הרי יודעים שמשחקים-מבוססי-סרטים כמעט אף פעם לא הופכים למוצרים איכותיים, והטריילרים שיצאו עד כה ל-Iron Man הצליחו לעורר בי תקוות.

עכשיו מגיע הטריילר החדש של המשחק, ומאפשר לי להוריד ציפיות. זה לא שקטעי האקשן בו גרועים – כלל וכלל לא, אבל קטעי המעבר לא נראים מי-יודע-מה טוב, והחשד כי מדובר יהיה במוצר לוואי טיפוסי מתעורר מחדש. עם זאת, יהיה נחמד מאוד לדעת שטעיתי הפעם, ושהמשחק הזה דווקא יהיה מצויין כמו שהוא נראה בטריילרים הקודמים שלו. כי אחרי הכל, מדובר כאן באחד מגיבורי העל המגניבים ביותר שמגיעים אל הקולנועים שלנו השנה, ואל הקונסולות (פלייסטיישן 3, PS2, PSP, Wii, אקס-בוקס 360) ואל המחשב האישי שלנו בזמן הקרוב (2 במאי בכל רחבי העולם).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Bourne Conspiracy

המשחק הזה – Bourne Conspiracy, הוא הישג נדיר בתעשייה. על פניו, ג'ייסון בורן הוא שם שמזוהה מאוד עם מאט דיימון ועם סדרת סרטי ה"זהות" שלו. אבל הכותר המדובר יגיע שנה לאחר צאת הסרט, כשההמולה סביבו כבר נגמרה, וגם לא ישתמש בדמותו וקולו של מאט דיימון בשביל ג'ייסון בורן. כל זה דומה מאוד למה שקרה עם המשחק של Chronicles of Riddick, ובמקרה ההוא היה מדובר בכותר מצויין עד מאוד.

מהטריילרים של Bourne Conspiracy נוצר רושם כי גם הכותר הזה יהיה מגניב ברמות לא אנושיות כמעט. והקדימון החדש – הוא מראה לנו בפירוט איך בורן הולך מכות. ואין מה להגיד, מדובר במכונת כאב משומנת היטב. עכשיו נשאר רק לראות אם בורן יכאיב רק לאויביו או גם לנו, כשיגיע לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3 ביוני הקרוב.

Trauma Center: Under The Knife 2

Under The Knife 2 – השני בסדרת Trauma Center שמגיע לקונסולת הנינטנדו DS, הוא עוף מוזר בעולם המשחקים. אם מתאמצים מאוד להגדיר את הז'אנר שלו, אפשר לקרוא לו הכלאה בין משחק זכרון לבין פאזל, לבין כותר פעולה. באופן כללי, מדובר – כאמור – בעוף מוזר.

גם הפעם המטרה שלכם היא לנתח חולים – לא במובן הפסיכולוגי של המלה אלא בזה הכירורגי. לעזרתכם יעמדו אותם הכלים האהובים, אך הפעם עם פונצקיונליות משופרת ויכולות חדשות. אבל בסך הכל, שווה לזכור כי לא מדובר בכותר שמתאים לכולם, וכך גם הטריילר הזה – אם אתם סולדים מדם וחתכים, לא כדאי לכם לראות אותו.

Sonic Unleashed

משהו מוזר מאוד עובר על היקום של סוניק. אחרי מספר כותרים גרועים למדי וזניחה כמעט מלאה של תקווה לעתיד טוב יותר בשביל המותג הכי מפורסם של חברת סגה, התבשרנו בשנה שעברה כי חברת Bioware מפתחת לה משחק תפקידים של סוניק לנינטנדו DS. ואילו עכשיו, מציגים לנו גם את Sonic Unleashed בתור המשחק שיציל את הזיכיון.

בסגה אומרים כי הם החליטו לזנוח את מה שקרה במשחקים האחרונים של הסדרה, ולהחזיר אותה לשורשיה. המשחק החדש יכלול אלמנטים של משחקיות דו-מימדית, זו שלמדנו להכיר ולאהוב בסדרה הזו, וכמו כן מבטיח גם מעברים חלקים למשחקיות תלת-ממדית מהירה ומגניבה. לא ברור עדיין מתי יושק המשחק, או לאילו פלטפורמות יגיע, אבל העיקר הוא שיש עוד תקווה.

Trackmania Forever

יש משהו מאוד מתיש כשמנסים לשחק במשחקי סדרת Trackmania בלי הכנה מראש. מדובר, אמנם, במרוצי מכוניות, אבל נראה כאילו למנוע של כל מכונית ולורידים של כל נהג הוזרקו סמים ממריצים מאוד קשים. התוצאה – משחק לא ריאליסטי לחלוטין, אך מאוד מהיר, כיפי וממכר.

הגרסה החדשה – Trackmania Nations Forever , ממשיכה את מסורת החינמיות שאפיינה את המשחקים הקודמים בסדרה, וכוללת גם מצב חדש ו-65 מסלולים חדשים. ניתן יהיה להוריד את המשחק החל מ-16 באפריל, ולהתחיל להתחרות, באמצעות המחשב האישי שלכם, נגד מיליוני נהגים מכל רחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully