וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: DX1

לא כל המקלדות נולדו זהות. מקלדת ה-DX1, למשל, כוללת משטח עליו תוכלו לסדר את הכפתורים איך שתרצו

בעולם המחשבים, המקלדת היא כנראה האביזר שהכי ממעיטים בחשיבותו. אנשים רבים מוכנים לעבוד עם כל מקלדת, אפילו אם היא לא נוחה להם, ומתעלמים מהכאבים להם היא יכולה לגרום. ובאמת – אם תסתכלו על רוב המקלדות הקיימות כיום בשוק, אין הרבה הבדל ביניהן – אותם הכפתורים באותם המקומות, הכל סטנדרטי ומוכר. נכון שיש סממנים ייחודיים כמו ארגונומיות או כפתורי מדיה, אבל מעטות הן המקלדות שמתבררות כבאמת-ייחודיות.

ה-DX1 – גאדג'ט היום שלנו, היא אחת המקלדות הייחודיות ביותר שראינו מאז ומעולם. כיוון שיש לה רק 25 מקשים, לא מדובר במוצר שנועד לכתיבה, אלא יותר במקלדת משנית לפעולות כמו משחקים, עריכת סאונד או וידאו. במבט ראשון על התמונה המצורפת, זה נראה כמו משטח לעכבר עם מקשים מפוזרים עליו, אבל זה לא המצב. כל עוד אחד הכפתורים נמצא על המשטח, הוא מתקשר איתו באופן אלחוטי. כיוון שהכפתורים ניידים, אתם יכולים להחליט איך בדיוק לסדר אותם.

התוכנה שמגיעה עם המקלדת הזו מאפשרת לכם לקבוע את הפעולה של כל כפתור, וניתן אף לקבוע פעולות מאקרו שמאפשרות לבצע מספר פעולות בלחיצה אחת. את התוכנה תוכלו להפעיל באמצעות אחד משני הכפתורים הקטנים והקבועים שנמצאים בצדו של המשטח, וניתן לעשות זאת מתוך תוכנות אחרות. כך, למשל, אם אתם משחקים ומבינים שחסרה לכם פקודת מאקרו נוחה, תוך כמה שניות תוכלו לקבל אותה במקום בו תרצו. והמחיר – הוא די גבוה ועומד על כ-140 דולרים.




  • עוד באותו נושא:
  • dx1
  • מקלדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully