וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: FolderShare

דידי חנוך

15.4.2008 / 10:51

למשתמשים ביותר ממחשב אחד, FolderShare תקל מאד על החיים בכל הנוגע לשיתוף תיקיות וסינכרון אוטומטי

פעם, כמעט לאף אחד לא היה מחשב. ואז, היה לנו מחשב בעבודה או בבית. אבל כיום, לרבים יש מחשב בעבודה, ולפחות מחשב אחד בבית. ועם שיפור מהירות ההעלאה, גם אפשרות שיתוף קבצים עם חברים - לא עם כלל האוכלוסיה, כי אם עם חברים - הופכת להיות דבר שמיש בהחלט.

בדיוק לצרכים האלה נועדה תוכנת FolderShare החינמית, חלק מחבילת תוכנות Windows Live של מיקרוסופט. התוכנה נמצאת כרגע בשלב בטא, אבל בבדיקות שלנו עבדה היטב וללא מחלות ילדות ראויות לציון.

לאחר שהתקנתם את התוכנה במחשב אחד, תוכלו לגשת אל תכניו מכל מחשב המחובר לרשת. לאחר שתתקינו אותה בשני מחשב, תוכלו להגדיר גם ספריות לסינכרון באתר התוכנה. תכני ספריות אלו יעודכנו באופן אוטומטי - או ידני, לפי בחירת המשתמש - כך שתוכלו לגשת לקבצים שלכם בכל מקום.

יש כיום בשוק תוכנות רבות לצרכים אלה. מה שמייחד את FolderShare הוא הפשטות. קל מאד להתקין אותה, קל להשתמש בה, והיא עובדת גם עם דפדפן פיירפוקס ולא רק עם אקספלורר של מיקרוסופט. בבדיקה שערכתי, התקנתי את התוכנה בבית ובמשרד, והיא עבדה היטב.

העלאת הקבצים בסינכרון האוטומטי התבצעה במהירות טובה בבית, ובמהירות מעולה במחשב בעבודה. שיתפתי בין שני המחשבים קבצים מסוגים שונים, מקובצי מדיה לקובצי וורד, והם היו זמינים לי בשני המיקומים.

גם ספריות שלא תבחרו לסיכנרון אוטומטי יהיו זמינות לדפדוף מרחוק, וגם כאן חוויית המשתמש היתה טובה.

לשירות מגבלות שימוש מינוריות יחסית, מעבר לכל איסורי הפרת זכויות יוצרים וגו'. לא ניתן להעביר קבצים שגודלם עולה על 2 גיגה, ולא ניתן ליצור מעל 10 ספריות סינכרון שכל אחת מהן יכולה להכיל עד 10,000 קבצים.

התוכנה משתמשת בהצפנת AES ו-SSL בהעברת הקבצים, ומאומתת באמצעות RSA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully