וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

15.4.2008 / 13:11

הורים אמריקאים חושבים שנשיקה בין שני גברים במשחק מחשב גרועה יותר מעריפת ראש גרפית, ויחסי מין זה בכלל נורא

אני ממש רוצה לשחק ב-Rock Band. בחודשים האחרונים הרצון הזה מתגבר יותר ויותר ככל שאני קורא חוויות וביקורות על המשחק, שמגיעות מכיוון צפון אמריקה בה הוא הושק כבר בסוף השנה הקודמת. ועם זאת, הגעתו לאירופה עדיין לוטה בערפל. EA כבר הכריזה כי לאקס-בוקס 360 המשחק יגיע במאי, אך גרסאותיו האחרות תגענה רק "בהמשך הקיץ". בנוסף לכך, המשחק והכלים יימכרו באירופה בנפרד, כשסט הכלים עולה לא פחות מ-130 פאונד (890 ¤) והמשחק עם גיטרה נוספת יעלה עוד כ-110 פאונד. כל זה בהשוואה לערכה האמריקאית, שכוללת גם את המשחק ונמכרת ב-170 דולרים.

בסיפור הזה יש שתי בעיות גדולות מאוד והראשונה בהן היא המחיר. בדרך כלל, אני מצליח להבין את הבדלי המחירים בין אירופה לארה"ב – אחרי הכל, גם מחירי הלחם שונים ממקום, והכל תלוי במחירים הנלווים הספציפיים לכל שוק. אז קל לי להבין למה משחק שעולה 60 דולר בארה"ב, יעלה 60 אירו באירופה, זה אפילו הגיוני. אבל כאן ההבדלים משמעותיים מאוד, ואנחנו נושפע מהם עוד יותר, כיוון שמשחקים שלנו מגיעים בדרך כלל מאירופה וצוברים עליהם עוד מיסים ועוד עלויות נלוות במהלך המסע. נכון שקניית שתי החבילות תוסיף לשחקן עוד גיטרה, אבל זה עדיין לא מצדיק את הבדלי המחירים הכה-משמעותיים.

הבעיה השנייה בסיפור הזה, זו שמטרידה אותי כבר כמה שבועות, היא עניין האזורים. משום מה, רבים מהמשחקים עדיין מגיעים קודם לאזור אחד בעולם, ורק כמה חודשים לאחר מכן מגיעים גם לאזורים אחרים. הרבה סיבות תיאורטיות יש לזה – ענייני לוקליזציה, זמינות מלאי, הרצון לבדוק משחק בשטח אחד לפני שמוציאים אותו לשטחים אחרים. אבל כל הסיבות האלה נראות לי תמוהות מאוד, במיוחד כשמדובר בכותר שלבטח הולך להצליח. אנחנו גרים בעולם שהפך לכפר אחד גדול, עם זמני הגעה קצרים מאוד מיבשת ליבשת ותקשורת מיידית בכל רחבי העולם – אז למה בתעשיית המשחקים עדיין מחלקים אותנו לאזורים, וכמעט תמיד דופקים את האירופאים? זה לא נחמד!

איכס, גברים מתנשקים!

האתר WhatTheyPlay מוקדש לסיקור תעשיית המשחקים בשביל הורים לילדים גיימרים. באתר מתפרסם מידע להורים, ביקורות משחקים ומדריכים שנועדו לקרב בין הדורות. בסך הכל, הסיקור אותו האתר מספק הנו הוגן ברוב המקרים, ולא גורם לחריקת שיניים אצל גיימרים ותיקים.

אבל משהו קרה בשבוע שעבר שגרם להרבה מאוד אנשים בתעשייה ומחוצה לה, כמו גם לעורך האתר עצמו, להרים גבה. בסקר היומי של WhatTheyPlay פורסמה השאלה: "כהורה, מה הכי יפריע לך במשחק מחשב", כשהתשובות האפשריות הן "עריפת ראש אדם גרפית", "גבר ואשה שמקיימים יחסי מין", "שימוש מרובה במלת ה-F" ו-"שני גברים מתנשקים".

באופן ביזרי, הראש שנערף התגלגל רק למקום השלישי, עם 26 אחוזים מהקולות. אל המקום הראשון הגיעו יחסי המין, עם 37 אחוזים, ואחריהם שני גברים מתנשקים עם 27 אחוזים. הקללות – הן נשארו הרחק מאחור, עם 10%.
גם אם אין לכם אשליות לגבי הפוריטניות של החברה האמריקאית (הם די שמרנים, החבר'ה האלה), המידע הזה די מזעזע. שני גברים מתנשקים יותר גרועים, מבחינתם, מאלימות גרפית מזעזעת, ויחסי מין בין גבר לאשה זה בכלל סוף העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully