וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הטכנולוגיה במקום אחד

דידי חנוך

15.4.2008 / 15:17

מחר נפתחת בכפר המכביה תערוכת הטכנולוגיה הביתית של HomeTheater.co.il. יש מיני CES בישראל

בעולם, תערוכות אלקטרוניקה גדולות הן ארוע שנתי חשוב. IFA בגרמניה, CES בלאס וגאס ותערוכות רבות קטנות יותר מאפשרות לחברות לחשוף את כל המוצרים החדשים שלהן מול קהל שמורכב מצרכנים ותקשורת כאחד.

זו השנה השלישית שנערכת תערוכת Hometheater, המאורגנת על ידי האתר בעל אותו השם. עפר לאור, ממקימי Hometheater.co.il, מסביר: "הקמנו את האתר מתוך אהבה לתחום ומתוך רצון ליצור במה נטולת אינטרסים. חשוב לנו לקדם את התחום באופן מקצועי. מבחינתנו הפכה התערוכה למסורת ובכך אנו מגשימים את חלומנו והופכים את הגוף האינטרנטי המקצועי שהקמנו למשהו מוחשי ואינטראקטיבי הפונה לכולם".

השנה התערוכה - שנערכת בכפר המכביה - תהיה גדולה מבעבר, עם עשרות חברות - כולל שמות ענק כמו פנסוניק, פיליפס, סמסונג, סוני ועוד - שיציגו מוצרים מהחדשים והמתקדמים ביותר שלהן. בתערוכה צפוי להיות חדר ה-High End היקר בישראל, שעלות הציוד בו מוערכת ביותר ממיליון וחצי שקלים.

את התערוכה ילוו גם פאנלים והרצאות, בהשתתפות מומחי הטכנולוגיה של האתר. בתערוכה תתקיים גם תערוכת וינטאג', עם מוצרים כגון פטיפונים, טייפ סלילים ועוד.

בין המוצרים שצפויים להיחשף באתר ניתן להזכיר טלפון לקשישים בעל לחצן מצוקה גדול, מקרן HD של אפסון, מצלמות HD של סוני, מחשבי HTPC, ועוד.

גילוי נאות

אתר HomeTheater.co.il הוא שותף תוכן של וואלה! מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully