וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: תותח פיינטבול

תותח הפיינטבול איננו הגאדג'ט הכי שימושי שאפשר למצוא כיום, אבל הוא ללא ספק אחד המגניבים שבהם

בעולם מושלם, לא היינו צריכים נשק. אך אבוי, אנחנו לא חיים בעולם מושלם, ואלימות היא חלק מחיינו. אפשר, אמנם, להיות פציפיסט ולהגיד שמה שטוב לאחרים לא טוב לך, אבל ההשלכות של זה עלולות להיות טראגיות. אני לא אומר שצריך להרביץ לכל בן אדם שמעצבן אתכם, ובכלל – הגנה כמעט תמיד מוצדקת יותר מהתקפה, אבל ישנם מקרים בהם עדיף שיהיה תותח לצדכם.

גאדג'ט היום שלנו הוא, ובכן, תותח. לא משהו ענקי, וגם לא אחד התותחים הקטלניים בהם משתמשים צבאות וארגוני גרילה ברחבי העולם, אלא תותח פיינטבול. מדובר בפיתוח של חברת EMT, אשר כולל שני קנים עם מחסניות של 200 כדורים לכל אחד, תושבת ממונעת של 350 מעלות אופקיות ו-90 מעלות אנכיות, חצובה, מצלמה ויחידת בקרה עם מסך וכבל של כ-8 מטרים בשביל שליטה מרחוק.

אך המגניבות של המערכת לא נגמרת כאן. ניתן לשדרג את ערכת הבסיס עם בקרה אלחוטית, מצלמת הפרדה גבוהה, עדשת זום, כוונת ראיית לילה, שדרוג למחסניות ודברים מגניבים נוספים. אנחנו לא באמת יודעים איזה שימוש כבר יכול להיות לדבר הזה מחוץ למשחקי פיינטבול – אולי להגן על הגינה מילדים שמנסים לגנוב תפוזים או לשים את הדבר הזה מול הכספת הביתית כשהולכים לעבודה. בכל מקרה, הגאדג'ט הזה מגניב, ואת המגניבות הזו אי אפשר לקחת ממנו. המחיר, אגב, בהתאם לאיכות – מתחיל מכ-1400 דולרים ומסתיים אי שם מעל 5000$, בהתאם למפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully