וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק נפתחת יותר

פייסבוק החלה לאפשר יבוא של עדכונים משירותים אחרים לתוך דף העדכונים האישי של משתמשיה

פייסבוק נחשבת לאחת מרשתות החברתיות המצליחות בעולם בכלל ובישראל בפרט, כשאחד הדברים שהפכו אותה לפופולארית כל כך הוא פתיחת ממשק הפיתוח שלה למפתחים חיצוניים. הדבר הביא למיני-תוכנות שפותחו במיוחד לרשת החברתית, כשחלקן שילבו בתוכה אפשרויות שהיו קיימות באתרים אחרים. עכשיו לוקחת הרשת החברתית את ההגיון הזה עוד צעד קדימה, ופותחת גם את ה-Mini-Feed שלה.

ה-Mini-Feed הוא בעצם זרם של עדכונים מחבריכם ברשת החברתית, המראה לכם את החידושים בפרופילים שלהם. עד עכשיו, ניתן היה לקבל עדכונים רק מפייסבוק עצמו, ואילו כיום ניתן גם "לייבא" לתוך דף העדכונים חומרים מאתרים אחרים. נכון לעכשיו, מדובר ב-Flickr, Picasa, Delicious ו-Yelp, אם כי בעתיד כנראה יצטרפו גם שירותים אחרים לרשימה. בכך, מנסים כנראה מפתחי האתר להפוך אותו לאטרקטיבי יותר בתור דף בית של משתמשיו.

מי שעוזרת להם במשימה הזו היא חברת SixApart – המקימה של לייבג'ורנל. החברה השיקה היום את BlogIT – אפליקציית פייסבוק שמאפשרת לכם לפרסם פוסטים קצרים לתוך בלוג שנמצא באתר אחר בלי לצאת מפייסבוק. האפליקציה תומכת ב-LiveJournal, Wordpress, Typepad, Vox, Tumblr ו-Moveable Type.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully