וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שעון פצצה

השעון המעורר הזה ידרוש מכם פירוק של פצצת צעצוע, ובכך ייתן לכם להתחיל את היום במחשבה שאתם ג'ק באוור

בעולם הגאדג'טים, אפשר היה לצפות שנראה הכי הרבה חידושים בתתי-תחומים גדולים ומתקדמים כמו מחשבי כף יד, נגנים ניידים וטכנולוגיות בידוריות אחרות, אבל ממבט בהודעות לעיתונות ופרסומים בחו"ל עולה כי דווקא שעונים מעוררים תופסים הרבה מאוד מקום בדיווחים על מוצרים חדשים וחדשניים. הסיבה לכך פשוטה – השעון המעורר הוא כלי שיש לרובנו בבית, ואנשים רבים באמת מחפשים אחד שיתאים להרגלי ההתעוררות שלהם, אז יש כאן הרבה מאוד מקום לחדשנות.

בשביל חובבי סרטי אקשן זולים, מגיע עכשיו השעון המעורר המפוצץ (גיחי) הזה. מדובר בשעון מעורר שנראה כמו פצצה, ומתנהג כמעט כמו אחת. בזמן שתקבעו, יתחיל השעון לצפצף, ואיתו יתחיל גם המשחק היומי שלכם. המטרה שלכם היא לנטרל את הפצצה בזמן אמיתי על ידי ניתוק הכבל הנכון.

אבל מהו אותו הכבל הנכון? את זה, לצערכם, לא תדעו, כיוון שהוא נקבע רנדומאלית בכל פעם בה תכוונו את השעון. ככה שלכם, כמו לגיבורי הסרטים האהובים עליכם, יש סיכוי של 33 אחוזים בערך לנטרל את הפצצה. ואם לא הצלחתם, אפקט קולי של פיצוץ יבהיר לכם שהטובים לא תמיד מנצחים, וייתן לכם מוטיבציה לנסות שוב למחרת. הרעיון הזה, של פתיחת היום עם משחק קטן, נראה די נחמד, ומחיר המוצר – כ-30 דולרים, לא נשמע נורא בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון
  • פצצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully