וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי השבוע

18.4.2008 / 4:00

מסע של אלף צעדים מתחיל בצעד אחד. שבוע של חמישה גאדג'טים, לעומתו, נגמר במצעד

בראשון הולכים לישון

את השבוע פתחנו עם אחד העיצובים החביבים ביותר בהם נתקלנו לאחרונה, נאפ טיוי של המעצב הקוריאני סונג קיו נאם. אנחנו אהבנו את האפשרות לצפות בשכיבה אופקית. אתם, לעומת זאת, הייתם חלוקים בדיעותיכם. חלקכם התלוננתם על הקרינה וחלקכם הנחתם שהוא יהיה נורא יקר. אבל בסה"כ, מעל 700 מצביעים קבעו ברוב של שישים אחוז נגד ארבעים שמדובר בגאדג'ט ראוי.

בשני יו אס בי

ביום שני הבאנו לכם גאדג'ט שכל מגניבותו בשימושיותו. כבל יו אס בי פשוט, שמתפקד כשרוך לטלפון וכולל גם קורא כרטיסי זיכרון. בתגובות, הדיעות היו חלוקות אם כי בסך הכל חיוביות. בהצבעה, לעומת זאת, העם אמר דברו: 79 אחוז היו בעד, וזאת מתוך יותר מ-900 מצביעים

בשלישי מקלדת חופשי

די אס 1, הגאדג'ט של יום שלישי ענה להגדרה "מקלדת" בפרשנות רחבה מאד של המילה. מקלדת עם 25 מקשים שניתן למקם כרצונכם לא מתאימה להקלדת טקסט, אבל יכולה להיות שימושית מאד לכל שימושים אחרים, ממשחקים ועד גרפיקה. אתם הייתם די חיוביים, עם אחוזי תמיכה של 75 מבין קרוב ל-550 גולשים שהצביעוץ

רביעי מטווחי

ביום הרביעי בשבוע הבאנו לכם את הדבר הכי פחות שימושי אבל הכי מגניב שראינו בתקופה האחרונה. זה לא אקדח פיינטבול וגם לא רובה. זה תותח פיינטבול. עם שלט רחוק. בתגובות, אתם התעסקתם בענייניכם ופחות בגאדג'ט. ההצבעה לעומת זאת, לא משכה רבים אבל הביאה רוב מוחץ של 83 אחוז מתוך 339 מצביעים.

חמישי פצצה בלי חרוז

בחמישי מצאנו גאדג'ט שפילג את העם בתגובות: שעון מעורר דמוי פצצה שצריך לפרוק כדי שיפסיק לצפצף כבר. האמת, גם חלקנו חשבנו שמדובר בזוועה, כמו רוב המגיבים. אבל מי שאהב אותו אמנם לא זכה לתומכים רבים בתגובות, אבל בפירוש כן כיוון ללב העם המצביע. 534 הצביעו ומתוכם 78 אחוז אהבו. וגם המיעוט שתמך בתגובות והיה נלהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully