וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום: דארת' ויידר

רגע לפני קריאת ההגדה, בואו לחגוג את חג החירות בסדר אלטרנטיבי עם וין דיזל, קונאן הברברי, דארת' ויידר ואפרו-סמוראי

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מרעיבים אותם בזמן קריאת ספר ארוך שעובר בירושה כבר הרבה מאות שנים, ואז מכריחים אותם לחפש מצה מתחת לשטיח. אלה מהם שלא הופכים לחמץ, נכנסים לוידאודרום.

והשבוע, כמה גיבורים שהביאו אלינו את החירות שיכולה להגיע רק בעקבות צפיה בהרבה מאוד תוכניות טלוויזיה - החירות מהנעליים והבגדים שאינם פיג'מה.

Wheelman

משחקים שמבוססים על כוכבים מעולם הקולנוע הם לא דבר חדש. רק בשנה שעברה ראינו אחד כזה - שהתהדר בשמו של ג'ון וו ודמותו של צ'או יאן פאט. עכשיו מגיע לו עוד משחק כזה, והשם שצורף אליו הוא לא אחר מזה של וין דיזל המהיר והעצבני.

על המשחק הזה - שמתרכז בנהג שודים (דיזל) שחוזר מפרישה, שמענו לראשונה עוד ב-2006. אך פיתוחו נמשך לא מעט זמן, ועכשיו המשחק צפוי להגיע בסתיו הקרוב ל-PS3, אקס-בוקס 360 והמחשב האישי. הטריילר הזה מראה כי יהיו כאן לא מעט אלמנטים של נהיגה, אבל גיבורנו יוכל גם לצאת מהרכב שלו בשביל לרוקן מחסניות על אויבים מרושעים.

Saints Row 2

ה-Saints Row המקורי היה משחק מצליח מאוד, אולי המצליח ביותר ששואב השראה (או מעתיק, תלוי בנקודת המבט שלכם) את רוב האלמנטים של כותרי GTA. הסיבה לכך שכנראה לא שמעתם עליו היא האקסקלוסיביות שלו לקונסולת האקס-בוקס 360 שמעולם לא יובאה לארץ באופן רשמי.

הכותר החדש בסדרה, שממשיך עם אותם האלמנטים אבל לוקח אותם צעד אחד קדימה, יגיע כבר גם לפלייסטיישן 3, בסוף הקיץ הקרוב. אחד החידושים הגדולים שלו הוא היכולת לשחק במערכה הרגילה עם שחקן נוסף, הן דרך מסך מפוצל והן דרך רשת האינטרנט.

Facebreaker

חברת EA עשתה לעצמה שם בעולם משחקי האגרוף (נישה, אבל די פופולארית) עם סדרת ה-Fight Night שלה.עכשיו אותם המפתחים חוזרים, ומפתחים כותר אגרוף חדש ל-PS3, אקס-בוקס 360 ו-Wii, "שובר פרצופים" שמו.

המשחק החדש, למרות היותו באותו הז'אנר כמו משחקי האגרוף האחרים של EA, יהיה הרבה יותר מצועצע, עם דמויות מצוירות שפרצופיהן באמת נשברים במהלך הקרב, והרבה פחות ריאליזם באופן כללי. המשחק החדש צפוי גם להיות נגיש יותר מבחינת השליטה בו, אך האם זה נכון נראה רק ביוני הקרוב כשהוא יגיע לחנויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

UEFA Euro 2008

לקהל הישראלי, בניגוד לזה האמריקאי, לא באמת צריך להסביר מה זה אירו 2008. אנחנו, בתור אומת חובבי כדורגל, מסמנים את התאריך הזה שנה מראש ורצים לקנות טלוויזיה גדולה יותר רק בשביל לראות את המשחקים של התחרות על גביו ולדמיין שאנחנו באוסטריה או שוויץ.

וכמו שעון, גם חברת EA לא מפספסת את ההזדמנות להרוויח מהתחרות הזו קצת כסף. חוץ מכותר הפיפ"א השנתי שייצא בסתיו, יגיע לחנויות ממש בקרוב גם המשחק, שמפותח בו זמנית ל-PS2, PS3, PSP, אקס-בוקס 360 והמחשב האישי. במשחק תוכלו לקחת את הקבוצה שלכם החל מהמוקדמות ועד לגמר התחרות.

Soul Calibur 4

מהטריילר החדש של סול קאליבור 4 אפשר לחשוב שמדובר באופרת סבון חדשה או סרט אפי וסנטימנטלי. אבל לא, אנחנו מדברים כאן על סדרת משחקים בהם שני אנשים הולכים מכות בזירה, והעלילה היא משנית לגמרי.

אבל מה זה משנה? שיביאו לנו פאתוס, שיביאו קלישאות, כל עוד המשחק יהיה טוב. וממה שהקדימון מראה, נראה כאילו יהיו לנו כאן אחלה מכות כשהמשחק ייצא בסוף יולי. מה שכן, עדיין צורמת העובדה כי שתיים מהדמויות המיוחדות - דארת' ויידר ויודה, כנראה לא ייפגשו, כי כל אחד יהיה בלעדי על קונסולה שונה - ויידר על הפלייסטיישן 3 ויודה על האקס-בוקס 360.

Age of Conan

כוחו של האסקפיזם - רב הוא. מיליוני אנשים בכל רחבי העולם בורחים מהצרות שבחייהם אל תוך עולמות קסומים כמו אזרות' של WoW או אחד ממתחריו. כוחה של ההצלחה - גם הוא רב. לאחר שאותו WoW הצליח כל כך, אנחנו עדים לזרם בלתי פוסק של משחקים המוניים המבוססים על זכיונות מפורסמים.

Age of Conan הוא אחד המשחקים האלה, אבל יש לו ייתרון. בניגוד לרבים ממתחריו, הוא עומד להגיע גם לקונסולת משחק פופולארית למדי ששמה אקס-בוקס 360. זה אמנם ייקרה רק ב-2009 - כשגרסת המחשב האישי תגיע כבר במאי השנה - אבל מעניין יהיה לראות אם חובבי הקונסולות יאמצו את העולם של קונאן כמו ששחקני ה-PC אימצו את וורקראפט.

Brothers in Arms HH

נמאס, נמאס, נמאס כבר ממשחקי מלחמת העולם השניה. באמת ובתמים נמאס. אפילו Call of Duty כבר החליטה לעבור לזמנים מודרניים יותר, אבל יש סדרות שפשוט לא מוותרות, ו-Brothers in Arms היא אחת מהן.

לפחות לסדרה הזו יש ייתרון, שטמון בדמויות שלה. במקום לתת לנו לפקד על חיילים וצוותים מהם לא אכפת לנו, כאן יש דמויות שמתפתחות במהלך המשחק, ויש גם עלילה קוהרנטית. הכותר החדש, שיכלול חידושים רבים בנוסחה המוכרת, צפוי לצאת באוגוסט הקרוב לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי.

Afro Samurai

אין בעולם שלנו מספיק משחקים המבוססים על סדרות אנימציה יפניות - באמת שאין. הסגנון הויזואלי הייחודי של הסדרות האלה דווקא מתאים מאוד לז'אנר אינטראקטיבי כמו משחקים, אבל גם מהמשחקים שיוצאים - מעטים מגיעים לעולם המערבי ומעטים אפילו יותר מגיעים לאירופה.

אפרו סמוראי היא סדרת אנימציה המבוססת על קומיקס שזכתה להצלחה רבה גם בארה"ב וגם באירופה, ועכשיו מגיע גם המשחק שמבוסס עליה. הכותר הזה, עליו ידועים מעט מאוד דברים כיום, צפוי להגיע מתישהו בהמשך השנה לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully