וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

עכבר הדיסקו לא רק נראה כמו כלי עבודה של ליצנים סדיסטיים, אלא גם בעל תכונות שהופכות אותו למושלם עבורם

יש שבועות בהם קשה למצוא גאדג'ט גרוע מספיק בשביל המדור הזה. אני מאמין בכל כולי שיבוא השבוע בו לא אצליח למצוא אחד בכלל, אפילו לא אחרי שעות של חיפושים באתרים הכי אזוטריים ברשת, ואז ליבי יתמלא בשמחה. אוכל לבוא לעורך שלי ולהצהיר בגאווה שהנה, השבוע לא הוכרזו כלל וכלל גאדג'טים גרועים, והעולם שלנו קרוב יותר למצב אוטופי. השבוע, לצערי הרב, הוא לא אחד מהשבועות האלה, והאשם בכך הוא עכבר הדיסקו.

שמו המלא של הגאדג'ט הזה הוא USB Disco Ball Mouse, והתמונה שלו – שמופיעה לצד מילים אלה – שווה אלף מילים. זהו עכבר בצורת חצי-כדור, עם אורות מהבהבים וצבע ורוד נוראי. מישהו חשב, כנראה, שמדובר בגאדג'ט חמוד שישמח את בעליו עד אין קץ, אבל האמת היא שהוא לא רק נראה רע, אלא גם מטומטם.

הסיבה הראשונה לטמטום של העכבר הזה נעוצה בנקודה שאמורה למכור אותו לכם – האורות המהבהבים. רובם יוסתרו על ידי כף היד שלכם ויהפכו לבלתי-מזיקים כשאתם משתמשים בעכבר, אבל חלקם יהבהבו להם בשמחה ויסיחו את דעתכם מהמסך. ואם, חס וחלילה, תורידו את היד, העכבר הזה יציק לעיניכם אפילו יותר. ומעבר לכך, הצורה שלו היא לא ממש ארגונומית – רחוק מזה. אני אפילו לא מדבר על המחיר – כ-20 דולרים – אותו תדרשו להוציא אם תרצו (ולמה שתרצו) את הדבר הזה, שמתאים כל כך למדור הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully