וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורטאל באטמן

המשחק החדש בסדרת Mortal Kombat יפגיש את גיבורי הסדרה עם גיבורי מותג הקומיקס הענקי DC

אתר רשמי

סדרת משחקי Mortal Kombat נכנסה כבר מזמן לפנתיאון המשחקים שעברו את הגבול בין המחשב והקונסולות לבין תרבות הפופ. אחריים לכך, בצורה לא מעטה, הם שני הסרטים וסדרת הטלוויזיה הדי-כושלת שבכל זאת הצליחה להכיר לעולם הלא-גיימרים את שאו קאן, סאב זירו, סקורפיון וחבריהם. אך בתחום המשחקים עצמם, הסדרה דשדשה. משחקיה האחרונים אמנם זכו לציונים טובים יחסית, אך נראה היה כי תהילת עולם כבר חלפה ועכשיו נשארה לנו סדרת משחקי מכות שלא שונה בפופולאריות או ברמת זיהוי המותג מ-Tekken ו-Soul Calibur. אך במהלך סוף השבוע, הוכרז לו משחק חדש בסדרת MK, שיכול לשנות את המצב הזה.


הכותר החדש, והראשון שמגיע לקונסולות הדור הנוכחי, בסדרת מורטאל קומבאט ייקרא Mortal Kombat VS. DC Universe. אם אתם לא מכירים את עולם הקומיקס, נספר כי DC היא אחת משתי חברות הקומיקס הגדולות והפופולריות ביותר בעולם. גיבוריה כוללים את סופרמן, באטמן, פלאש, אשת חיל (Wonder Woman) ורבים אחרים. אלה מגיעים לאקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3 בסתיו הקרוב, בשביל להילחם בגיבורי עולם Mortal Kombat דוגמת סאב-זירו, סקורפיון וריידן.


מפתחי המשחק מבטיחים כי יהיה בו הגיון פנימי שלא יגרום להרמת גבה כשסופרמן יחטוף מכות מסאב זירו ובאמת יכאב לו. קונפליקט נוסף - אי-המוכנות של גיבורי העל להרוג בדרך כלל, ייפתר בעקבות העובדה שמפתחים רוצים שהמשחק יקבל דירוג T (בני נוער). מה שזה אומר, הוא שלא יהיו כאן מהלכי סיום מדממים במיוחד (Fatalities), וכמות הדם שתגיע למסך תהיה, ככל הנראה, אפסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully