וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Intempo Rebel

רוצים שהרדיו יכיר לכם שירים אבל אין לכם זמן להאזין לו? המכשיר הזה יקליט את השירים הפופולריים, במיוחד בשבילכם

עם כל הכבוד להמלצות אינטרנטיות וחברים – הרדיו הוא, לפעמים, הדרך הכי טובה לחשוף את עצמכם ללהקות ואמנים חדשים. הדבר נכון במיוחד לגבי תחנות רדיו נטולות פלייליסט, שמעסיקות תקליטנים בשר ודם – אם אתם יודעים שהטעם של ה-DJ תואם את זה שלכם, יש סיכוי לא רע שהוא יוכל לחדש לכם.

אך לא לכולם יש זמן להאזין לרדיו, ואם אתם מקליטים דברים בלי הבחנה – לאחר מכן תצטרכו לברור את השירים מדיבורי הסרק. מכשיר חדש בשם Rebel מבית Intempo בא לעזור לכם בתחום הזה. מדובר בקופסה שמקליטה שירים מהרדיו, אבל רק שירים. היא מסננת אוטומטית את כל הפרסומות והדיבורים. הניתוח שלה כולל גם מנגנון שבודק כמה פעמים כל שיר מושמע, ולכן המכשיר יקליט לכם את 40 השירים הכי פופולאריים. כיוון שיש לו גם שקע line-in, תוכלו לחבר אותו למחשב שמשמיע את התחנה המקוונת החביבה עליכם.

את השירים שהוקלטו אתם לא חייבים לשמוע דרך המכשיר עצמו. במקום זה, תוכלו להשתמש בחיבור ה-USB או קורא הכרטיסים שכלולים בו ולהעתיק את השירים לנגן הנייד שלכם או למחשב. ואגב, אם המכשיר מגלה שלהקלטה של השיר נכנסו גם כמה שניות של דיבורים או פרסומות, הוא יזכור להקליט אותו מחדש. והמחיר – כ-70 פאונד - מציאה בעבור איש העסקים ללא זמן פנוי אך עם סקרנות מוזיקלית.

  • עוד באותו נושא:
  • intempo rebel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully