וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: DriverMax

דידי חנוך

22.4.2008 / 9:57

אם אתם צריכים לגבות את הדרייברים במחשב שלכם, או לדעת האם הם עדכניים, תוכנת השבוע שלנו תסייע לכם

לפעמים צריך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה. זאת עובדת חיים מצערת שמוכרת לרוב משתמשי חלונות. הגורם לגיבוי יכול להיות וירוס, רוגלה או סתם כובד התקנות שמכביד על המערכת ודורש רענון. בכל מקרה, הצורך הזה עולה.

הבעיה היא שלאחר שמתקינים את מערכת ההפעלה מחדש, בהנחה שעושים התקנה נקייה, כל הדרייברים שלכם הולכים פקאקט. ופירוש הדבר יכול להיות תהליך ארוך ומעיק של חיפוש אחריהם כדי שהכל יחזור לעבוד כשורה.

בעיה נוספת שקשורה לדרייברים היא שהם מתעדכנים. לפעמים העדכונים הם תיקוני באגים מינוריים שלא תרגישו בהם כלל, אבל לפעמים הם משפרים במידה משמעותית את תפקוד החומרה שלכם. זאת לא באמת בעיה, פרט לכך שלא תמיד יש לכם דרך לדעת שהגרסה שלכם כבר לא מעודכנת.

את שתי הבעיות האלה נועדה DriverMax, תוכנת השבוע שלנו, לפתור. התוכנה בודקת מה מותקן אצלכם, ויכולה לגבות את כל הדרייברים לקובץ מכווץ אותו תוכלו לשמור בצד לפני כל פעולה שעשויה להצריך התקנה מחדש של החלונות. לאחר ההתקנה, תתקינו שוב את דרייברמקס והיא תשחזר לכם את כל הדרייברים. בנוסף, התוכנה בודקת האם הדרייברים שברשותכם מעודכנים. בעתיד, צפויה התוכנה גם לספק אפשרות להורדה ישירה של הדרייברים, אך יכולת זאת עוד לא פעילה.

אחת התכונות החביבות עלינו בתוכנה היא הסלקטיביות שלה. לא תאלצו לגבות ולשחזר את כל הדרייברים, מה שמועיל במיוחד מכיוון שמוצרים כמו עכברים ומקלדות וכוננים מוחלפים מדי פעם, והדרייברים שלהם נותרים מיותמים במערכת. עם DriverMax, תוכלו לבחור מה לגבות ומה לשחזר.

בבדיקה שלנו, DriverMax עבדה במהירות וביעילות, והצליחה לגבות מעל 90 אחוז מהדרייברים, מה שהיה מקל על חיינו מאד לו היינו נאלצים להשתמש בה במצב אמת.

כמו רוב התוכנות במדור, גם דרייברמקס היא תוכנה חינמית למהדרין.

הבהרה

התוכנה היא תוכנת חינם. היא דורשת הרשמה, שהיא חינם. היא תעבוד רק 30 יום עד שתרשמו - בחינם - ואז תעבוד... בחינם. תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully