וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

שבוע אחד בלבד נשאר עד להגעתו לחנויות של GTA IV, וברשת כבר מסתובבות שמועות על חבילת הרחבה צפויה

ראשית כל, תנו לי להרגיע אתכם, קוראים יקרים: GTA IV לא נדחה. תיאורטית, הוא צפוי להגיע לחנויות ברחבי העולם ב-29 באפריל, והמשחק נשלח בשבוע שעבר לשכפול בשביל שיוכל לעמוד בתאריך היעד הזה. לדברי אנשי הד ארצי האחראיים על הבאתו לארץ, גם לכאן צפוי המשחק להגיע בזמן, גם לפלייסטיישן 3 וגם לאקס-בוקס 360. אך זכרו שמדובר בתקופת חגים אצלנו, ואין לדעת אם המשלוח יתעכב. בימים הקרובים נעדכן אתכם במידה ותהיינה מכירות מיוחדות של המשחק החדש.

ועוד לפני שהמשחק מגיע לחנויות, כבר צצות להן שמועות אודות התוכן הנוסף אותו יוכלו להוריד בעלי קונסולת האקס-בוקס 360 בעוד מספר חודשים. עד כה ידוע רק כי מדובר בחבילות הרחבה תקופתיות ובלעדיות לקונסולה של מיקרוסופט, אך על התוכן עצמו לא ידוע כלום. עם זאת, כתבה בגליון האחרון של מגזין CVG רומזת על כך שהתוכן החדש יכלול, לא פחות ולא יותר, ערים חדשות לגמרי.

קשה מאוד להאמין לשמועה הזאת, כי עם כל הכבוד, מדובר בחבילת הרחבה ולא במשחקים חדשים. חלק גדול מאוד מעבודה על משחקי GTA מתרכז בבניין דגמים של ערים, וחלק גדול אחר מתעסק בבקרת איכות. אם תהיינה ציפייה מרוקסטאר להוציא עיר חדשה בכל חצי שנה, הלחץ על החברה יהיה עצום, והפירות אותם הלחץ הזה יניב יוכלו להיאכל אך ורק על קונסולה אחת. ומצד שני, מדובר ברוקסטאר, אז אין לדעת באמת מה הם יעשו.

אוהבים משחקים? ומה עם קומיקס?

בזמן האחרון, אנחנו עדים לאינטראקציה מאוד מעניינת בין עולם הקומיקס לבין עולם משחקי המחשב. רק בשבוע האחרון התבשרנו על שני מהלכים גדולים של חברת DC – אחת מחברות הקומיקס הגדולות בעולם. המהלך הראשון הוא רישוי דמויותיה של DC, כולל באטמן וסופרמן, למשחק חדש בסדרת מורטאל קומבאט; ואילו המהלך השני הוא הכרזה על קומיקס של DC על פי סדרת המשחקים Gears of War.

מה שמעניין כאן, הוא התפיסה של שתי המדיות – הקומיקס והמשחקים, בעיני הציבור הלא-גיימרי, והיכולת של חיבור ביניהן להועיל לשתיהן. הקומיקס היה שם קודם, וזה פועל לטובתו. אם הדורות הקודמים היו מרימים את האף ואומרים שמדובר בספרים לטיפשים, בהם יש תמונות במקום אוצר מלים נורמלי, כיום מרבית הדורות בעולם המערבי כבר גדלו על חוברות קומיקס. מה שרבים מהם לא הכירו בילדותם, הם משחקי המחשב.

במאבק התרבויות העכשווי בו נחשבים המשחקים ליציר השטן, ממש כמו רוק'נ'רול וסופרים "פרובוקטיביים", החיבור בין שני העולמות יכול לעזור לגשר ביניהם גם לאנשים שסבלניים למדיה הישנה יותר ושונאים בלי סיבה קונקרטית את זו החדשה יותר. כל מה שצריך בשביל זה, הוא שהיוצרים בשני הצדדים לא יבזו את המותגים אותם הם מקבלים.

קריאת הבלעדיות

שמועה מדהימה ביופייה מסתובבת ברחבי האינטרנט מאז אתמול. על פי אתר Next Generation, שדיבר עם עובד לשעבר של חברת אקטיוויז'ן, החברה חתמה על הסכם בעקבותו רק אולפן הפיתוח Infinity Ward יורשה לפתח משחקי Call of Duty. האולפן פיתח עד כה את הכותרים שנחשבים לטובים ביותר בסדרה (1, 2 ו-4), כשעל 3 הופקד לו אולפן אחר בשם Treyarch, שמפתח כיום גם את CoD 5.

ב-Activision הכחישו את השמועות, אבל אני לא יכול להפסיק ולקוות. מאז ששמעתי כי CoD 5 יחזיר אותנו למלחמת העולם השנייה, אחרי ההתקדמות המרשימה אותה עשה CoD 4 לזמנים המודרניים, התמלא ליבי בעצב. אך אם בסופו של דבר תתבררנה השמועות כנכונות, העתיד של הסדרה יהיה – לטעמי, לפחות - בידיים בטוחות יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully