וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירה: פוג'י z100fd

הדס ריבק

24.4.2008 / 11:12

פוג'י שלחו לנו את המצלמה הורודה שלהם לביקורת. אז נתנו אותה לאשה הוורודה ביותר שאנחנו מכירים

בואו נחסוך את עוגמת הנפש לשני הצדדים: אם אתם מחפשים מצלמה מקצועית, אתם הרי לא תקנו את המצלמה הוורודה של פוג'י מכל מיני סיבות, בין היתר גם בגלל שהיא וורודה. אז תודה שהקלקתם, אני משלשלת לכיסי עוד כמה שקלים אבל אתם מוזמנים להמשיך הלאה אל המצלמה של לפני שבועיים. עיקר העניין במצלמה הוורודה של פוג'י היא שהיא וורודה. רוצה לומר אקססורי, רוצה לומר בחוגים מסויימים מי שיש לו את המצלמה הוורודה של פוג'י יכול להיחשב מבין עניין. באופנה.

אז המצלמה הוורודה של פוג'י תשמש אתכם אם מה שאתם מחפשים זה תיעוד זמין ונוח של חיי היום יום היישר לרשת החברתית הקרובה למקום מגוריכם. אם זה המקרה היא מתאימה פיקס. היא קלה לנשיאה, נכנסת בקלות לכל תיק ערב ואפילו לכיס – למרות שבואו נודה על האמת, את המצלמה הוורודה של פוג'י צריך לסחוב בחוץ שאנשים יראו, היא לא נועדה להתחבא בתיקים. כמו כן היא נפתחת ונסגרת בצורה ממש מגניבה (החלקה כזאת הצידה) והיא משמיעה קול חמוד כל פעם כשהיא נדלקת. מישהו אמר מצלמה לבנות? לגמרי.

ובכל זאת, למה היא טובה?

אם הגעתם עד לכאן, הרווחתם ביושר את הזכות לקבל בכל זאת קצת מידע רלוונטי על המצלמה הוורודה של פוג'י אז ככה: הסוללה מחזיקה מעמד לא מעט זמן, ככה שאם אתם בערב עמוס ארועים חברתיים אין לכם מה לדאוג. אתם מכוסים. המצלמה אמנם קלה מאד, אבל העינית נמצאת בפינה שלה מה שאומר שאם לא תזהרו תמצאו את האצבע שלכם מככבת דרך קבע בפינה שמאלית של כל פריים. הממשק פשוט ונח. באמצעות הגלגל אפשר לעבור בין מצבי הצילום השונים, לכוון ולעשות כל מה שצריך לעשות במצלמה בלתי מקצועית – למחוק תמונות בעיקר.

פוג'י מתיימרים להציע במצלמה הוורודה שלהם כל מיני פיצ'רים לצלם המתחכם, או בואו נגיד לצלמת המתקשה, אני באופן אישי מצלמת רוב הזמן על אוטומט, אבל נציין לחיוב את מאתר הפרצופים של המצלמה שמתמקד לאו דווקא במה שנמצא במרכז הפריים אלא בפרצוף שנמצא קרוב ביותר למרכז. כנראה שבפוג'י מכירים היטב את קהל היעד – פחות דבורים יונקות צוף בטבע ויותר טכנופובים (טכנופוביות) שבסך הכל רוצים (רוצות) לעשות קצת שמח לצופים הקבועים של הפליקר. בקיצור אני.

עניין נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת – כשמעלים את התמונות למחשב זה עלול לקחת קצת זמן, לכל תמונה לוקח כמה שניות לעלות, ואם אתם נניח אחרי ערב עמוס ארועים חברתיים וצילמתם 100 תמונות, כדאי שתכינו איזה ספר טוב להעביר את הזמן עד שהתמונות יעלו למחשב. מעבר לזה זמן התגובה של המצלמה בזמן הצילום מהיר יחסית והצבעים אחלה. מצד שני יש לי תחושה שזה הצבע הוורוד של המצלמה שגורם לכולם להראות שמחים יותר.

מספרים

חיישן: 1/2.5" CCD
מגה פיקסל: 8
פורמטים: JPEG, DCF, AVI
זום אופטי: 5
מסך: 2.7 אינץ'
משקל (ללא סוללה): 138 גרם

  • עוד באותו נושא:
  • fuji

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully