וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי השבוע

25.4.2008 / 2:55

כן, גם השבוע העלינו לאתר גאדג'ט כל יום, וגם השבוע היה לכם מה לומר, להגיב ולהצביע. עכשיו הכל במקום אחד

ביום ראשון חיפשנו אוורור

ביום ראשון נערכנו לשבוע החם הצפוי עם מאוורר שיושב מתחת למזרן וטוען לקירור במשך הלילה. אתם הבעתם חששות מגזים ומקצרים חשמליים, אבל בסה"כ תמכתם מאד במאוורר החביב, ומעל 670 מכם הצביעו בשיעורי תמיכה של 72 אחוז.

ביום שני הקלטנו מוזיקה

בעלי מכשירי טיבו בארצות הברית נהנים ממשהו שאין אצלנו בארץ: דילוג אוטומטי על פרסומות. הגהי שלנו בשני מקליט ומדלג אוטומטית לא רק על הפרסומות, כי אם - ובעיקר - על הקריינים. תגובותיכם היו לא נלהבות, אבל בהצבעה פרגנתם כשמעל 370 הצביעו בשיעורי תמיכה של 82 אחוז.

ביום שלישי צילמנו עם בנדר

מצלמת הרשת בגופו של בנדר מפיוצ'רמה לא זכתה לאהבה רבה מצידכם. ממש לא. מיעוט חובבים התלהב, אבל השאר נותרו אדישים או עוינים. וזה התבטא בהצבעה, כאשר 430 הצביעו ו-56 אחוז מתוכם חשבו שמדובר במועמד לגאדג'ט הגרוע של השבוע. אאוץ'.

ביום רביעי המרנו קלטות

לאלה מאיתנו שעדיין יש להם קלטות וידאו עם תכנים שחשובים להם, מכשיר הוידאו שממיר את התוכן לקבצים ומעביר אותם למחשב הוא מוצר מצוין. הדיון בוידאו היה מקיף, וההצבעה אוהדת כאשר 74 אחוז מתוך 380 הגולשים שהצביעו היו בעד.

ביום חמישי מדדנו בכפית

בניגוד לנאמר בתגובות, הכפית שמודדת משקל בדיוק רב לא מתאימה רק לסוחרי סמים. גם חובבי בישול יכולים להנות ממנה מאד. אבל באופן צפוי, האלמנט הפרובוקטיבי זכה לתגובות. באופן קצת פחות צפוי, נקבע שיא תמיכה חדש עם 93 אחוז מבין 605 המצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully