וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו 2.0?

סוכנויות הידיעות

25.4.2008 / 11:17

יאהו מתעלמת מהצעת הרכישה של מיקרוסופט: מתכננת לשדרג את האתר ביישומים חברתיים

ביאהו מדגישים כי השינויים באתר ייכנסו לתוקפם עד סוף השנה, אך לא ציינו תאריך מדויק. ביצוע התוכנית החדשה עלול להתעכב, אם יאהו תירכש על ידי ענקית התוכנה מיקרוסופט, שהציעה 44 מיליארד דולר תמורתה. יאהו דחתה עד כה את הצעת הרכישה, בטענה כי אינה מספקת. מיקרוסופט איימה כי אם דירקטוריון יאהו לא יאשר את הצעת הרכישה עד ליום שבת, היא תפעל להחליף את 10 הדירקטורים בהנהלת יאהו כדי להשלים את העיסקה.

הממשק יעניק לגולשים המבקרים באתר של יאהו, שמספרם נאמד ב-500 מיליון איש, את האפשרות לעצב דפי אינטרנט אישיים. המשתמשים יזכו בגישה למיני-אפליקציות הקרויות "פקדים" ויוכלו לטעת אותן בכל מקום באתר, ובכלל זה בדפיהם הפרטיים.

בנוסף, יעניק האתר אפשרויות ליצירת קשרים חברתיים, כגון סימון קישורים לאתרים הפופולאריים ביותר בקרב חברים ובני משפחה. בעבר ניסתה יאהו את כוחה בתחום הרשתות החברתיות באינטרנט, והשיקה את "360" בשנת 2005, אך לאחרונה נאלצה לסגור את השירות בשל חוסר הצלחה. ב-2006 הציעה יאהו לרכוש את הרשת החברתית פייסבוק תמורת מיליארד דולר, אך נענתה בשלילה.

הממשק החדש הוא חלק מאסטרטגיה חדשה של יאהו להגדלת הכנסותיה לאחר שנתיים רדומות, והוא מצטרף להודעת החברה על חתימת הסכם פרסום והחלפת תוכן עם שירות המידע באינטרנט CNet. הנהלת יאהו הצהירה כי היא מתעתדת להגדיל את רווחי החברה ב-20% בשנים 2009 ו-2010.

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully