וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

נכון שלא נעים לשכוח את יום הנישואים, אבל אין זה אומר שצריך לענוד על האצבע מכשיר עינויים שיזכיר לכם את התאריך

אחד הדברים הפחות נעימים שיכולים לקרות באינטראקציה בין שני אנשים הוא כשאחד שוכח משהו שסוכם בין שניהם ודורש את התערבותו האקטיבית. בקיצור, לשכוח משהו שסיכמתם זה מבאס. אחד הפתרונות האפשריים הוא להפוך למתבודד ולהפסיק להבטיח אנשים דברים, פתרון אפשרי אחר הוא פשוט לזכור. מעבר לכך, אפשר לנסות ולכתוב את הדברים באחד מהיומנים הזמינים לנו. ואם תקשיבו ליצרני ה-Remember Ring, יש לכם עוד אפשרות. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם בחום (גיחי גיחי, בקרוב תבינו גם למה) לא לקחת את האפשרות הזו.

ה-Remember Ring הוא סוג של טבעת נישואים. היא יכולה להיות עשויה מזהב לבן או צהוב, ולכלול גם כיתוב בצדה הפנימי. אך זה לא מה שהופך את הטבעת הזו לגאדג'ט - הזכות הזו שמורה למנגנון שמובנה בתוכה. המנגנון הזה מאפשר לכם לתכנת בטבעת תאריך מסויים, ויום לפני התאריך הזה היא תתחמם. לכ-50 מעלות. למשך 10 שניות. בכל שעה.

גם היצרנים עצמם טוענים שההתחממות הזו מספיקה בשביל לגרום לאי-נעימות, אבל לטענתם לא ליותר מזה. ואני לא יכול שלא לתהות, האם מישהו באמת רוצה לזכור את יום הנישואים שלו באמצעות אי-נוחות במשך כל היום שלפני? לא עדיף להשתמש ביומן? כיום יש אפילו הרבה יומנים מקוונים שישלחו לכם תזכורת למייל, אז למה לסבול למען הזכרון הזה? ועוד לשלם על כך 750 דולרים? אין סיבה, באמת שאין, ולכן הטבעת הזו היא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • remember ring

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully