וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחני או נייד?

27.4.2008 / 9:50

מה שווה יותר היום? מחשב שולחני או מחשב נייד? אנחנו שואלים את השאלות, אתם מספקים את התשובות

מחשבים ניידים, לשעבר מוצר ששימש רק אנשי עסקים וסטודנטים, כובשים בהדרגה את שוק המחשבים. נתח השוק שלהם הולך וגודל, ונראה שימיו של המחשב השולחני ספורים. אבל האם זה נכון? שני צדדים לסיפור. אנחנו מציגים אותם, אתם מחליטים.

חזק יותר

כוח תמורת מחיר. זה כל הסיפור, בעצם. מחשב נייד שעוצמתו משתווה לזו של מחשב שולחני חזק, עולה יותר. הרבה יותר. כדי לרכוש מחשב נייד שישמש מכונת גיימינג, נאלץ רובנו למכור את הרכב. המחשב השולחני פשוט נותן תמורה טובה יותר לכסף שלכם. ועוד לא דיברנו על המסך הגדול, על המקלדת הנוחה יותר, ועל כך שלצורכי גלישה ועיבוד תמלילים תוכלו לרכוש מחשב פלוס מסך בפחות מ-2000 ש"ח. אם אתם לא חייבים את הניידות, המחשב השולחני עדיין מנצח.

נוח יותר

נוחות היא המפתח. מחשב אחד שהולך אתכם לכל מקום, שיכול להתחבר לרשת ולקשר אתכם לעולם גם בבית קפה וגם בבית. בנייד, המסך כלול, ואם באמת רוצים להגדיל אפשר לחבר למסך חיצוני. וגם למקלדת חיצונית. וכן, גם לעכבר חיצוני. אבל כשתרצו לקחת אותו, הוא יעבוד גם בלעדיהם. פערי המחירים מצטמצמים כל הזמן, ולצרכי אינטרנט ועיבוד תמלילים תוכלו לקנות Eee באותם 2000 ש"ח. זמנו של המחשב השולחני עבר, הנייד הוא הבחירה הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully