וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אג'ה: הטלפון של יאהו

סוכנויות הידיעות

29.4.2008 / 8:14

קפיצת מדרגה לסטארט אפ האוסטרי-ישראלי: יטפל בשירותי הטלפוניה בתוכנת המסנג'ר של יאהו

יאהו תבצע מיקור חוץ של פונקציות הטלפון בתוכנת המסנג'ר שלה

מהחברה נמסר כי ג'אג'ה תקשר את השיחות בין משתמשי יאהו מסנג'ר ותטפל בנושאי החשבונות ושירות הלקוחות הנוגעים לשירותי הטלפוניה בתוכנה. החברות לא פירטו בנוגע לתנאי העסקה.

העסקה מהווה קרש קפיצה גדול עבור ג'אג'ה, שצמחה במהירות מאז שנוסדה ב-2005. כיום, מחזיקה החברה ב-10 מיליון מנויים לשירותי הטלפוניה האינטרנטית שלה. כ-97 מיליון בני אדם ברחבי העולם משתמשים במסנג'ר של יאהו, אולם החברה אינה חושפת כמה מהם משתמשים בפונקציות הטלפוניות של התוכנה, המאפשרות לגולשים לדבר ביניהם ממחשב למחשב, או ממחשב לטלפון.

בעוד שהשיחות בין מחשב למחשב במסנג'ר הן חינמיות, יאהו גובה סנט עבור כל דקת שיחה מתוכנת מסנג'ר לטלפונים בארה"ב ומחזיקה בתעריפים גבוהים יותר עבור מדינות אחרות. יאהו גובה 2.49 דולר לחודש, עבור שירות המספק מספר טלפון שמאפשר למשתמשי התוכנה לקבל שיחות במחשב.

מנכ"ל ג'אג'ה, טרבור הילי, מסר כי משתמשי התוכנה לא יראו כל שינוי בשירות המוענק להם כיום, וציין כי שמה של ג'אג'ה עשוי להופיע בתוכנה לצד שמה של יאהו. סברינה אילס, סגנית נשיא לענייני המסנג'ר ביאהו, אמרה כי השותפות עם ג'אג'ה תסייע ליאהו "לספק חוויית תקשורת טובה יותר" עבור משתמשי התוכנה.

ג'אג'ה הוקמה ב-2005 על ידי האוסטרים רומן שרף ודניאל מטס. בעקבות השקעה של סקויה ישראל ויאיר גולדפינגר, ממייסדי ICQ, קיבלה החברה שורשים ישראלים ומרכז הפיתוח שלה הועתק לרעננה, ומונה 35 עובדים. אחת מהמשקיעים של ג'אג'ה היא דויטשה טלקום, חברת האם של מפעילת הסלולר הגרמנית טי-מובייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully