וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Startup Delayer

דידי חנוך

29.4.2008 / 9:02

נמאס לכם לחכות בעוד מיליון תוכנות עולות כשהמחשב מופעל? תוכנת השבוע שלנו תעזור לכם

אחת התופעות המעצבנות ביותר במערכות ההפעלה כיום היא זמן ההפעלה הארוך. אני לא מדבר על מסך הטעינה של חלונות, כי אם מה שקורה אחר כך: המחשב פועל לכאורה, אבל אתם לא יכולים לעשות שום דבר. למה לא? כי מגוון תוכנות ותהליכים מתחילים לעלות באיטיות בעוד מערכת ההפעלה מתקשה להתמודד עם השפע הפתאומי ואתם מקללים את יום הולדתכם ואת המצאת המחשב.

אם התיאור הזה נשמע מוכר, הרי שבדיוק בשבילכם המציאו את התוכנה הותיקה אך הלא מוכרת במיוחד בה נתקלנו לאחרונה: Startup Delayer. מה היא עושה? פשוט מאד. היא מציגה בפניכם רשימה של תוכנות שעולות בזמן שהמחשב מופעל, ואתם יכולים לקבוע מה יעלה בזמן שהמחשב יעלה ומה יעלה אחר כך. וכמה זמן אחר כך התוכנות הנדחות יעלו.

כך, תוכלו לקבוע שהאנטי וירוס יעלה מיד, אבל המסנג'ר יחכה כמה דקות. או שמגוון תוכנות העזר של התוכנות שלכם (quicktime, lastfm, ושאר החשודים המיידיים) ותוכנות הסינכרון עם הסלולר יחכו איזה רבע שעה ויותר. וכן, אני מדבר כאן מנהמת לבי.

התוכנה מספקת לכם גם ספירה לאחור להפעלת התוכנה הבאה, ואם הכל בסדר, ניתן לזרז את התהליך ולהריץ את התוכנה מיד. ניתן גם לדלג עליה. או על כל התוכנות שמחכות לתורן. גם טוב.

מחיר התוכנה, כמו רוב התוכנות במדור, הוא מספר עגול ויפה: 0 ש"ח. והיא עובדת עם כל סוגי החלונות מ-98 ועד ויסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully