וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה XP SP3

29.4.2008 / 23:03

חבילת השירות השלישית של חלונות XP יצאה לבסוף. גם בעברית. עם זאת, מיקרוסופט עוד לא ממליצה להוריד

מערכת ההפעלה 'חלונות XP' אמנם איננה המערכת החדשה ביותר מבית מיקרוסופט, אך בחברה עדיין תומכים בה עקב היותה גרסת החלונות הנפוצה ביותר כיום (דבר שנובע, בחלקו, מסירוב האנשים לעבור ל'ויסטה'). בהתאם לכך, שחררו היום מפתחי החברה את חבילת השירות השלישית של XP – SP3 בקיצור, ב-12 שפות שונות. בין השפות ניתן למצוא גם את אנגלית וגם את עברית.

נכון לעכשיו, נגישה החבילה רק דרך הורדה ידנית משרתי החברה (הקישורים לגרסאות האנגלית והעברית מצורפים בסוף הידיעה). בנוסף, כדאי לדעת שרק גרסת 32 ביטים מתעדכנת כיום, וגרסת 64 ביט תעודכן יחד עם Windows Server 2003.

העדכון החדש כולל את כל העדכונים להם זכתה מערכת XP מאז יצא ה-Service Pack 2 לפני קרוב ל-4 שנים, ומעבר לכך יש בו גם עדכונים חדשים שנועדו לשפר את ביצועי המערכת שלכם. בנוסף, הוכנסו לתוך החבילה גם מספר תכונות שהיו שמורות עד כה לויסטה, כולל מערכת אקטיבציה חדשה שמאפשרת להתקין את מערכת ההפעלה בלי הכנסת מפתח, ולהשתמש בה כך באופן זמני. לפי מבחנים שנערכו לגרסת הבטא של SP3, היא גם עשויה לשפר את מהירות התגובה של המערכת שלכם בהתאם לקונפיגורציית החומרה.

עדכון: מיקרוסופט ממליצה לא להוריד

מיקרוסופט לא הפיצה את העדכון למרכז ההורדות או למרכז העדכונים שלה עקב תקלת תאימות בין העדכון לבין Dynamics Retail Management System, או RMS. מדובר במערכת ניהול החנויות מבית מיקרוסופט, ולא ברור באיזו מידה היא נפוצה.

עם זאת, אנו מזהירים למשתמשים זהירים לפעול לפי המלצת מיקרוסופט ולהמתין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully