וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירה: Lenovo X61s

דידי חנוך

30.4.2008 / 10:24

חודש לאחר שסקרנו אותו, אנו שבים למחשב של לנובו עם מסקנות קצת שונות בעקבות ויסטה SP1

רגע, לא היתה כבר ביקורת על המחשב הזה? מה קורה כאן?

ובכן, היתה. והיא היתה מעט עוינת. ספציפית, היא היתה עוינת כלפי הקונפיגורציה בה המחשב משווק בארץ. דהיינו, עם ויסטה. X61s, כך כתבתי, לא סוחב עם ויסטה. חוויית השימוש, אמרתי, היא סבל.

בכנס טק אד של מיקרוסופט שוחחתי על הסקירה עם אנשי החברה, ששאלו אותי האם השתמשתי במחשב עם ויסטה SP1. אמרתי שעוד לא, והם טענו שכדאי שאנסה, ושהחוויה שלי עשויה להיות שונה.

לא האמנתי להם.

כלומר, ברצינות? חבילת עדכון תהפוך את המחשב הזה מחוויית המתנה למשהו שנוח להשתמש בו? על מי אתם עובדים בדיוק? מדובר גם במיקרוסופט, חברה שאוהבת לצאת בהכרזות על שימושיות, שלא תמיד מתבטאות במציאות. ובכל זאת, החלטתי לנסות. שדרגתי את הויסטה במחשב (אותה יחידת ביקורת מהסקירה הקודמת) ל-SP1.

זה עבד

אני לא רוצה לתת כאן רושם לא נכון. המחשב עדיין אטי בהרבה מכפי שהיה עם לינוקס, ואני עדיין מניח שהוא היה מהיר יותר עם XP. אבל זה נכון לכמעט כל מחשב. העניין הוא שחבילת העדכון של ויסטה הפכה אותו למחשב שהאדם הסביר יכול להשתמש בו בלי בעיה. זמן התגובה של חלונות ותוכנות השתפר במידה משמעותית, בין אם מדובר בתוכנות של מיקרוסופט ובין אם בתוכנות צד שלישי כמו פיירפוקס ואופן אופיס. גם תוכנות המרת קובצי וידאו, שגרמו לי לסבל עבדו טוב יותר ומהר יותר במידה משמעותית.

הערה נוספת היא שהמפרט של המחשב שהגיע לסקירה אינו המפרט הנפוץ של המחשב. הוא הגיע עם מעבד 1.8GHz, בעוד המפרט הנפוץ יותר הוא עם מעבד במהירות 1.6GHz. איני יודע כמה ההבדל במעבד ישפיע על הביצועים. בכל מקרה, אותו מחשב שימש לשתי הסקירות.

מפרט

דגם
לנובו X61s
מעבד
Core2Duo L7700 1.8 GHz
זיכרון
2 גיגה
כונן קשיח
160 גיגה

  • עוד באותו נושא:
  • לנובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully