וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Digijuke

אמצעי האחסון הנייד של חברת Planex לא רק מוריד את התוכן שתרצו, אלא גם ממיר אותו לפורמטים ניידים פופולריים

החיבור בין עולם המחשבים לבין עולם המכשירים הניידים שלנו השתפר פלאים בשנים האחרונות, עם סטנדרטיזציה יותר גבוהה של טכנולוגיות וגדילת היצע החומרים המוצעים באופן ייעודי לפלטפורמות מתחרות. אבל עדיין יש קושי מסויים לקחת חומרים – חוקיים ולא חוקיים כאחד – מרשת האינטרנט ולהית בעל היכולת לצפות בהם גם על המחשב וגם על מכשיר נייד בלי תהליך המרה מסורבל.

מכשיר חדש של חברת Planex הוא עוד אחד מאמצעי האחסון הרבים אותם אנחנו רואים בזמן האחרון, אשר יכולים גם להוריד תוכן מרשת האינטרנט בלי עזרה של המחשב. אך מעבר לשני כוננים של 500 גיגהבייט, יש למכשיר הזה ייתרונות לא מעטים על המתחרים שלו.

היתרון הראשון הוא DigiJuke – דפדפן אינטרנט מובנה שמאפשר לכם לחפש תוכן לא רק באתרים רגילים אלא גם ביוטיוב ואתרי ביטורנט ולסמן אותו להורדה דרך המכשיר עצמו, כשלאחר מכן המכשיר לא רק מוריד אלא גם ממיר את התוכן הנ"ל לפורמט של המכשיר שלכם. התמיכה כאן היא בפורמטים של אייפוד, PSP, Wii או פורמט MPEG-2 לצפייה בטלוויזיה. מעבר לכך, יש כאן גם אפשרות להזרים תוכן ישירות ללפטופ או מזרימדיה. המחיר של המכשיר הוא 54,799 יין, השווים לכ-1,800 ש"ח.

ואתם מורידים?

ומה אתם אומרים? אחסון שנועד למורידים צריך להיות גאדג'ט היום? או אולי היינו צריכים לשים אותו בגרוע של השבוע?

  • עוד באותו נושא:
  • digijuke

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully