וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי השבוע

2.5.2008 / 2:02

מה היו הגאדג'טים שהבאנו השבוע? מה חשבתם עליהם? ומה הוא הגאדג'ט המוצלח של השבוע? התשובות בפנים

בראשון: שעון מטארולוגי

ביום ראשון הבאנו לכם את מטאו, שעון עם תחזית מזג אוויר. היה כאן דיסוננס בין התגובות השליליות באופן מוחלט לתמיכה היחסית (61 אחוז מתוך 302 גולשים) לה זכה הגאדג'ט. כנראה שיש דבר כזה "רוב דומם".

בשני: מד צעדים מרזה

ביום שני הבאנו לכם גרסה משודרגת מאד של מדי הצעדים הקיימים בשוק, עם מדי תאוצה וחישוב קלוריות. מגיב אחד לא הבחין בשדרוגים והתלונן שזה ישן. אבל בהצבעות היתה תמיכה יפה, עם 77 אחוז מתוך 511 גולשים.

בשלישי: גאדג'ט השבוע

ביום שלישי הבאנו מוצר שחשבנו שימצא חן בעיני מספר לא גדול של אנשים: נגן בצורת קלטת שעובד גם בטייפ של הרכב. אתם הגבתם לו ממש טוב, עם 83 אחוז תומכים מבין 783 מצביעים, ותגובות שרובן היו חיוביות.

ברביעי: מילון משודרג

ביום רביעי תהינו מה הקטע של היפנים והקוריאנים, ולמה הם משווקים נגן מולטימדיה מרשים מאד בתור "מילון". אתם - ככל הנראה - תהיתם מה הקטע שלנו, כי רק 57 אחוז מבין 653 גולשים אהבו את המוצר. זאת בעוד התגובות נעו מהמוזרות לחיוביות מאד.

בחמישי: אחסון למורידים

ביום חמישי הבאנו מוצר שמיועד לאלה מכם שמורידים תכני וידאו מהרשת. אמצעי האחסון שממיר קבצים אוטומטית למגון פורמטים ויכול להקל על החיים זכה לתגובות מעורבות, אבל להצבעה אוהדת מאד בסופו של דבר. 79 אחוז מתוך 373 גולשים תמכו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully