וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום: הארנבים חוזרים

הארנבים חוזרים, הארנבים חוזרים, והם פסיכוטיים מאי פעם. ובנוסף, משחק של 1.72 שקל, הלא הוא 50 סנט

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מונעים מהם שינה ואז מעירים אותם ב-9 בבוקר באמצעות המכונה הזאת שמעיפה עלים ומרעישה נורא. אלה שעוזרים אומץ לזרוק בתגובה שקית המלאה במים על ראשו של מפעיל המכונה נכלאים, ואילו השאר נכנסים למדור הוידאודרום.

והשבוע, ארנבים! ומשחק של 50 סנט! אבל קודם, ארנבים. הם חוזרים, מטורפים יותר מאי פעם וחמודים כמו שרק ארנבים פסיכוטיים יכולים להיות.

Rayman Raving Rabbids 3

תקופת ההשקה: חורף 2008-2009

מיועד לפלטפורמות: ווי.

הערות: הארנבים חוזרים, הארנבים חוזרים! זוהי, ללא ספק, הידיעה המשמחת של השבוע. ולא רק שהם חוזרים, הפעם הם גם ישתמשו בפאנל האימונים Wii Fit בשביל לבצע את משימותיהם הזדוניות. ושוב, חבל מאוד שהמשחק מגיע רק לווי, וחבל אפילו יותר שהמצב של ווי בארץ בכי רע.

50 Cent: Blood on the Sand

תקופת ההשקה: סתיו 2008

מדיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

הערות: אממ, משחק פעולה בו ראפר אמריקאי מכסח טרוריסטים במזרח התיכון? זה לא נשמע יותר מדי איכותי, למען האמת, אבל יש לעלילת המשחק הזה פוטנציאל קומי עצום. אם הוא רק יהיה מספיק מודע לעצמו, או מספיק לא מודע לעצמו, צפוי לנו כאן להיט אמיתי.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

תאריך ההשקה: 12 ביוני

מגיע לפלטפורמות: בלעדי לפלייסטיישן 3.

הערות: אז עכשיו אומרים לנו שבתוך MGS 4 מסתתר לו גם מטאל גיר סוליד 1 בתור חלומות אינטראקטיביים של סנייק? כאילו, לא מספיק ההייפ שהיה למשחק הזה עד עכשיו? כנראה שלא, אז הנה - יש לנו עוד דבר אחד להתלהב ממנו בקשר למשחק הזה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

Boom Blox

תאריך ההשקה: 9 במאי

מגיע לפלטפורמות: ווי, טלפונים סלולריים

הערות: סטיבן שפילברג מציג משחק בו המטרה היא לפוצץ קוביות. זה נשמע מאוד תמוה, אבל מדובר כאן באיש עם חזון אמנותי מרהיב, כך שיש סיכוי לקבל להיט אמיתי במסווה של משחק שגרתי. רק חבל שהוא בלעדי לקונסולה שלא מיובאת לארץ באופן מסודר.

Wall-E

תאריך ההשקה: 24 ביוני.

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, PSP, ווי, נינטנדו DS, המחשב האישי, מקינטוש.

הערות: זהו משחק שמבוסס על סרט. יותר מכך, זהו משחק שמבוסס על סרט מצויר. אין מטרה קלה מזו למפתחים שרוצים להשקיע מעט כסף ומאמץ במשחק, כיוון שהילדים ירצו אותו בכל מקרה. אבל היי, הטריילר בכלל לא נראה רע. נכון, לא מדובר במשהו מסובך במיוחד, אבל חמוד למדי, ואפשר לקוות שגם הכותר עצמו יהיה חמוד ולא בינוני להחריד.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully