וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

3.5.2008 / 5:17

iChime הוא פעמון דלת מתקדם עם יכולת הקלטת מנגינות ופוטנציאל כמעט אינסופי לעצבן את האורחים שלכם

רציתי להתחיל את הטקסט הזה בקלישאת ה"אם יש דבר אחד שאני שונא", אבל אז הבנתי שיש הרבה מאוד דברים שאני שונא. בכלל,אני כנראה בן אדם מלא שנאה, ומקום חם בחלק הזה של האישיות שלי שמור לרינגטונים מעצבנים. גם אני חוטא ברינגטון שאיננו צלצול רגיל, אבל אין על ספיידר-פיג, והוא גם לא מתנגן בעוצמה גבוהה. אנשים ששמים רינגטונים צווחניים בפול ווליום, לעומת זאת, צריכים להפסיק עם המנהג המגונה הזה.

הסיבה לכך שאני מספר לכם את כל זה היא הפחד שלי פן יעברו הרינגטונים למכשירים ביתיים אחרים. לטלפון האלחוטי הביתי זה כבר קרה, לצערי הרב, ועכשיו מגיע גם תורו של פעמון הכניסה. בעבר דיווחנו כאן על פעמון שמנגן מנגינות MP3, וה-iChime – הגאדג'ט הגרוע של השבוע, הוא שכלול של הרעיון הזה.

פעמון הכניסה הזה מאפשר לכם להקליט שישה צלצולים ממכשיר אודיו אחר דרך שקע Line-in או בעזרת הקול שלכם והמיקרופון המובנה של המכשיר. לאחר מכן, תוכלו לברור את הצלצול אותו תרצו לשמוע ביום הספציפי, ואז לחכות עד שהאורחים יגיעו ויתחילו להתעצבן כבר בדלת הכניסה, כשיבינו שהם באו להתארח אצל אנשים שהתקינו רינגטונים מיוחדים במקום פעמון כניסה שגרתי ופונקציונאלי. ולא רק זה, הם גם שילמו כ-90 דולר על המכשיר הזה, שללא ספק הנו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

למי מצלצל הפעמון?

האם זה לגאדג'ט הזה, שנותן לאנשים יותר מדי יכולות בכל הקשור לכפיית טעמם על אחרים; או, אולי, הפעמון מצלצל למבקר שלא מבין מהחיים שלו ומוותר על הקדמה לטובת הפחד לצלצל יום אחד בפעמון ולשמוע את בריטני עונה לו?

  • עוד באותו נושא:
  • ichime

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully