וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AMD ממתגת

יצרנית המעבדים והכרטיסים הגרפיים AMD יוצאת במהלך למיתוג הפתרונות שלה. גם בשוק הישראלי

חברת AMD - שמתחרה באינטל בשוק המעבדים וב-Nvidia בשוק הכרטיסים הגרפיים, זאת בעקבות רכישת ATI, ערכה היום מסיבת עיתונאים בנוכחות בכירי החברה מישראל ומחו"ל, במטרה לספר על התוכניות שלה לחודשים הקרובים ולסקור את החודשים שעברו. מנכ"ל AMD ישראל, דניאל דניאל, דיווח על גידול הן במכירות והן בנתח השוק של החברה, ואילו ראובן סורויה – דירקטור שיווק בחטיבת ערכות השבבים של AMD העולמית, דיבר על מה שעתיד לקרות אצלנו ובעולם בחודשים הקרובים.

החודשים האלה, כך על פי אנשי AMD, יתאפיינו בישראל ביישום גישה חדשה יחסית בשביל החברה. אם עד עכשיו המטרה הייתה למכור מעבדים, לוחות אם וכרטיסים גרפיים, כיום מנסים להתמקד יותר במותגים ופתרונות כוללים. כך, למשל, מתכננת החברה בעזרת השותפה שלה Tech Data, מהלך שיווקי שמטרתו להחדיר את המותג לתודעת הצרכן, הן הביתי והן העסקי.

המותגים שיוחדרו יהיו לא רק AMD ו-Radeon, אלא גם פלטפורמות כשכוללות לוח אם עם ערכת שבבים של AMD ומעבד תואם, אשר יכולים לספק פתרון כולל שלא מצריך רכישת כרטיס גרפי ייעודי. יחד עם זאת, מבטיחים בחברה כי ביצועיהם של הכרטיסים המובנים יהיו טובים הרבה יותר מהדור הקודם וגם מאלה של מתחריהם.הוצג גם סרטון הדגמה שמדגים את העניין, בו נראה כרטיס גרפי מובנה שמריץ את Half Life: Episode 2 בקצב סביר ב-1024x768 עם הגדרות גרפיות הגיוניות. מנגד, כרטיס מובנה של אינטל עם אותן ההגדרות היה איטי בטירוף. חייבים לזכור שמדובר בסרטון פנימי ולא בבדיקה חיצונית, אבל נאמר לנו שלא נעשו מניפולציות במטרה לייעל את עבודת הכרטיס או להאט את המתחרה.

מעבר לכך, בעתיד הרחוק יותר מתכננת החברה ממשק תוכנה שיחבר בין מכשירים שישתמשו בשבבים שלה תחת מטריית הלייב, ולאפשר דרגה כלשהי של קישוריות ביניהם באמצעות ממשקי תוכנה שיקלו על המשתמש לבצע פעולות שגרתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • amd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully