וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייל ללא הגבלה מוואלה!

5.5.2008 / 11:55

5 גיגה לא הספיקו לכם? אין בעיה. וואלה! מסירה היום את מגבלת הנפח של תיבות המייל

וואלה! מודיעה היום כי הוסרה מגבלת הנפח משירות המייל של החברה, וואלה! דואר. זהו שירות הדואר המקוון הראשון בישראל בעל ממשק בעברית שמציע נפח אחסון ללא הגבלה ובחינם.

על-פי סקר של TNS/טלסקר, שנערך במהלך חודש אפריל, כ-35% מהאוכלוסייה בישראל, בגילאי 13 ומעלה, משתמשים בשירות וואלה! דואר כתיבה עיקרית. 26% ציינו את gmail כתיבת דואר עיקרית; 22% ציינו את ספקי האינטרנט שלהם. רק 3% ציינו את כל אחד מהשירותים הבאים: הוטמייל, יאהו ומקום העבודה שלהם ורק כאחוז אחד ציינו את שירות הדואר של נענע. הנתונים הנ"ל מצביעים על גידול נתח השוק של וואלה! מאז הסקר הקודם שנערך ביוני 2007 .

כמו כן, כ-50% נוספים ציינו את וואלה! דואר כתיבת דואר משנית שלהם וגם בתחום זה וואלה! מובילה. לדברי דודו בקר, המשנה למנכ"ל וואלה!, לשירות וואלה! דואר יש כיום למעלה מ- 2 מיליון משתמשים פעילים, שנכנסים לפחות פעם בחודש לתיבת הדואר. על-פי נתוני קומסקור ממרץ 2008 לוואלה! דואר ישנם למעלה מ-330 אלף משתמשים יומיים שונים. "מאז השקת הגרסה החדשה של וואלה! דואר בספטמבר אנו רואים גידול מתמשך במספר המשתמשים היומיים שלנו", אומר בקר.

בקר: "וואלה! תמיד נחשבה לחלוצה עולמית בתחום הדואר האינטרנטי לאחר שהיתה בין החברות הראשונות בעולם שהשיקו תיבת דואר בנפח של 1 ג'יגה ולאחר מכן בנפח של 5 ג'יגה. גם היום אנו ממשיכים ומובילים את שוק הדואר האלקטרוני הישראלי עם הענקת תיבות עם unlimited storage. וואלה! דואר מהווה את אחד מתחומי הפעילות החשובים שלנו ובכוונתנו להתמיד בשיפור ובשכלול המערכת לטובת חוויית שימוש אופטימאלית עבור הגולשים".

כאמור, בספטמבר 2007 השיקה וואלה! גרסת בטא של הדואר האלקטרוני החדש שלה, שמחליפה בהדרגה את מערכת הדואר הקיימת. וואלה! התמקדה בשיפור הממשקים ובהוספת פיצ'רים שונים, לצד שיפור משמעותי של התשתיות הטכנולוגיות שבבסיס השירות. מערכת וואלה! דואר נתמכת כיום על-ידי למעלה מ-150 שרתים ייעודיים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully