וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי משיקה סים בינלאומי

דידי חנוך

5.5.2008 / 15:48

החברה מתחרה ישירות מול חברות הסלולר וספקיות נוספות כמו אקספון עם סים לשיחות מוזלות בחו"ל

בזק בינלאומי משיקה היום כרטיס סים סלולרי שישווק לנוסעים לחו"ל. את הכרטיס ניתן להכניס לסלולר של סלקום או אורנג', בהנחה שנפתח לשימוש בכל סים (תהליך שהחברות מחויבות לבצע כיום בעלות של עשרות שקלים), או לכל מכשיר GSM שנרכש עצמאית.

הכרטיס , המשווק תחת השם SIM014, יימכר במחיר 139 ש"ח, הכולל החזר שיחות בסך 50 ש"ח. נכון לעכשיו, ניתן לרכוש את הכרטיס רק באמצעות המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי, אך החברה מתכוונת להקים מוקד מכירות בנתב"ג.

אולי החלק המשמעותי ביותר בהנחה שמציע הכרטיס של בזק בינלאומי הוא היעדר חיוב על שיחה נכנסת ברוב מדינות אירופה וכמה מדינות אחרות כגון אוסטרליה. עם זאת, במדינות כגון ארצות הברית יש חיוב גם על שיחה נכנסת, ויש לבדוק באתר החברה או במוקד השירות מה התעריפים למדינה אליה אתם נוסעים.

בבדיקת תעריפים שערכנו, מצאנו שהתעריפים שמציעים בבזק בינלאומי אכן זולים יותר משמעותית מאלה של חברות הסלולר בכמה ממדינות אירופה, אך לא בארצות כמו ארצות הברית והודו, שם התעריפים של החברות זולים יותר. בכל מקרה, אנו ממליצים לבדוק את התעריפים של החברות המתחרות, בקישורים המצורפים.

סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי, עטרה ליטבק שחם, מסרה בהודעה לעיתונות: "אין לי ספק כי התעריפים המוזלים בחיוג מחו"ל, ישנו את הרגלי התקשורת מחו"ל לישראל".

עוד קישורים

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully