וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי יאנג מחפש קונים

סוכנויות הידיעות

6.5.2008 / 8:23

מנכ"ל יאהו: מוכן לשקול מחדש הצעת רכישה של מיקרוסופט "במחיר הנכון". מניית יאהו ירדה אתמול ב-15% בוול סטריט

מנכ"ל ענקית האינטרנט , ג'רי יאנג, הודיע היום כי הוא מוכן לשקול מחדש את מכירת החברה למיקרוסופט או לגורם אחר, אם תוגש הצעה ב"מחיר הנכון". יאנג קיבל ביקורות לא מעטות על דחיית הצעת הרכישה בסך 47.5 מיליארד דולר, שהגישה ליאהו. מניית יאהו צנחה אמש ב-15% במסחר בוול סטריט.

יאנג הוסיף, כי ימשיך לגבש אסטרטגיה להגדלת היקפי ההכנסות מפירסום ביאהו, ובמקביל הוא מנהל שיחות עם חברות אחרות כדי להעלות את שווי החברה. לדבריו, למרות שיאהו איננה עומדת כרגע למכירה - החברה שומרת על דלת פתוחה למקרה ש"מישהו יחזור יום אחד ויציע לרכוש את החברה".

לפי הערכות אנליסטים, משרתו של יאנג מצויה בסכנה. אם אסטרטגיית הניהול שלו תיכשל או שלא יצליח להרים את שער המניה של החברה תוך מספר חודשים - יצטרך מנכ"ל יאהו לספק הסברים בישיבת בעלי המניות השנתית, שתתקיים ביולי.

"דחיית ההצעה של מיקרוסופט לוחצת בבירור על יאנג לספק תוצאות, שיעלו את הערך עבור בעלי המניות. הרבה מהם הולכים כעת למכור את מניית יאהו, משום שהם מבינים כי יעבר זמן לא מבוטל עד שהמניה תוכל להתאושש מהנפילה הצפויה, ולחזור לרמה שבה נסחרה ביום שישי", אמר אנליסט סטנדרד אנד פור'ס סקוט קסלר לסוכנות הידיעות איי.פי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully