וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Xobni

דידי חנוך

6.5.2008 / 10:54

לאלה מאיתנו שעדיין משתמשים באאוטלוק, זובני מעדכנת את תוכנת המייל הותיקה ומביאה אותה להווה. בכוח

אאוטלוק של מיקרוסופט היא מוצר מייל מעולה. לשנת 2003. בימים בהם אנשים קיבלו חופן מיילים, רובם מחברים או מכרים עסקיים, לא היה צורך בחיפוש נוח, וודאי לא במשהו שיעשה סדר בבלגן. פשוט לא כל כך היה בלגן. אז.

היום, לעומת זאת, המצב שונה. אלה מאיתנו שעדיין משתמשים באאוטלוק מסיבות אלו ואחרות, מוצאים תוכנה שהשנים לא עשו לה טוב. תיבת המייל הביתית של כולנו מלאה בספאם ושאר רעות חולות, אבל למשתמשי אאוטלוק אין ממש דרך להתמודד עם זה. שלא לדבר על דרך למצוא מידע משמעותי מתוך הג'אנק.

בשירותי המייל בווב פתרו את זה בשיטה די פשוטה: חיפוש. לא משנה מה יש לכם בתיבה, אם קל למצוא מיילים בנושאים ספציפיים, היא שמישה.

Xobni (ההיפך של Inbox) היא תוכנה חדשה שיצאה השבוע מבטא סגורה לבטא פתוחה, ושאנו בודקים כבר זמן מה בבטא הסגורה, באה לתת מענה לבעיות האלה, ולהקפיץ את האאוטלוק העייפה למדרגה מעבר לשירותים הווביים. והיא עשתה עבודה כל כך טובה שביל גייטס כינה אותה "הדור הבא של הרשתות החברתיות", ושמיקרוסופט ניסתה לרכוש אותה.

סדר מהבלגן

מה היא עושה? סדר. התוכנה מתלבשת על אאוטלוק ויוצרת אינדקס של כל המיילים בתיבה. אז היא יוצרת לכל אדם שאיתו היתה לכם תכתובת מייל עמוד פרופיל. בעמוד ניתנת לכל אדם חשיבות בהתאם למספר המיילים ששלח אליכם ושקיבל מכם. בנוסף, היא משייכת אליו את כל ה"רשת" שלו: אנשים שכיתב, ואנשים שכותבו יחד איתו. ומשלבת בחלון שבצד את כל השיחות איתו.

התוכנה גם מקבצת את כל הקבצים שהוחלפו עם האדם בפרופיל שלו, ומנסה לדלות מהתכתובת את מספר הטלפון שלו. אם יש מספר, ויש לכם סקייפ, היא גם תאפשר התקשרות בסקייפ בלחיצת כפתור.

מעבר לכל זה, התוכנה תספר לכם גם באילו שעות קיבלתם מהאדם מיילים, ובאיזו תכיפות. כל זה נעשה בממשק נוח לניווט שמשדרג את חווית השימוש באאוטלוק במידה עצומה.

התוכנה, כמו שנהוג בעדות הבטא, ניתנת להורדה חינמית. היא צפויה להמשיך להשתדרג בעתיד הקרוב, ולהשתלב גם עם שירותי ותוכנות מייל נוספים מעבר לאאוטלוק.

  • עוד באותו נושא:
  • xobni

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully