וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע הגדול של GTA IV

7.5.2008 / 15:24

על פי נתוני המכירות הרשמיים של GTA IV, נמכר המשחק הפופולרי בשבוע הראשון להפצתו בכ-6 מיליוני עותקים

מאז שהושק לפני קצת יותר משבוע, עמד משחק הפעולה GTA IV במרכז של ספקולציות רבות בנוגע למספר העותקים שנמכרו ביום הראשון ובשבוע הראשון. היה צפוי שהכותר החדש ישבור שיאים כלשהם - ההייפ סביבו היה עצום, והשקה מקבילה לאקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3 נתנה למשחק בסיס משתמשים פוטנציאליים רחב מאוד.

ובכן, לפני זמן קצר פרסמה חברת Take-Two - המפיצה של המשחק וחברת האם של המפתחת Rockstar - את המספרים הרשמיים שלה בנוגע למכירות. והמספרים האלה, יש לומר, מרהיבים. על פי T2, מכר GTA IV ביום הראשון להשקתו לא פחות מ-3.6 מיליוני יחידות, כשבשבוע הראשון נמכרו להם כ-6 מיליוני דיסקים עם סיפור הפשע האינטראקטיבי. הערך הקמעונאי של הכמות הזו, אם להסתמך על המפיצה, הוא יותר מ-500 מיליון דולרים.

הנתונים האלה לא מציינים את סוף דרכו של GTA IV, אלא רק את ההתחלה. מעבר למכירות העתידיות של הכותר, אנו צפויים לראות בקיץ הקרוב את חבילת ההרחבה הראשונה שתגיע, באופן בלעדי, לשירות ההורדות של קונסולת האקס-בוקס 360. מעבר לכך, ישנן ספקולציות כי Rockstar כבר עובדת על גרסת המחשב של הכותר, ונסיון העבר מראה שגרסאות כאלה יוצאות כחצי-שנה - שנה לאחר השקת גרסת הקונסולות, אך לכך אין עדיין אישור רשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • gta iv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully