וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כדור מעורר

ביום העצמאות שלנו, בואו ונתן כבוד לגאדג'ט שיאפשר לכם לנקום בו על שלקח מכם את היקיצה העצמאית

חג שמח לכם, קוראים יקרים. בחג זה אנו חוגגים את העצמאות של מדינתנו ואת ההישגים אליהם הגענו, כמדינה, במרוצת השנים. אך להישגיות הזו יש מחיר, ואחד החלקים שלו הוא אי היכולת להתעורר בכל בוקר ביקיצה טבעית. כי אין מה לעשות, יש לרובנו עבודה, ויש גם סידורים אליהם צריך ללכת. בשביל זה בדיוק הומצא השעון המעורר.

בשנים האחרונות אנו רואים גרסאות רבות מאוד של הגאדג'ט השנוא הזה, כשרובן מנסות לעזור לכם להתעורר על ידי עינוי (השעון שבורח מכם) או פעולה אינטראקטיבית משעשעת (שעון עם אקדח ומטרה, שעון לפירוק פצצות). גאדג'ט היום שלנו שונה בתכליתו, הוא גורם לכם להרגשה טובה כשאתם מתעוררים על ידי מתן האפשרות לנקום בו על שהעיר אתכם. זאת בעזרת מנגנון מיוחד, שיכבה את צלצול השעון אך ורק אם תטיחו אותו חזק בקיר או רצפה.

יש לומר שלא לכולם הגאדג'ט הזה מתאים. אם אתם מאלה שמתעוררים אלימים ונטולי הגיון, אולי לא כדאי לכם לקנות את השעון הזה פן תזרקו אותו על דברים שיקרים לכם. אך אם תהליך ההתעוררות שלכם הנו קצר, וכל מה שאתם חושקים בו זו נקמה מתוקה, השעון הזה – שנראה כמו כדור וכולל גרסאות לכדורגל, כדור גולף או כדור קריקט – הוא השעון המעורר בשבילכם. גם מחירו לא בשמיים, ועומד כיום על כ-10 פאונד בלבד.

אז מה, זורקים?

כיצד הייתם אתם, קוראים יקרים, מעדיפים לנהוג ברגע בו השעון המעורר העיר אתכם? האם לזרוק אותו על הקיר הקרוב למקום מנוחתכם, או שמא אתם דוגלים בסלחנות כלפי פשעים שכאלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully