וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

9.5.2008 / 4:41

ושוב עלו אצלנו גאדג'טים. ושוב דיברתם עליהם. ושוב אנחנו מסכמים הכל במצעד שבועי אחד

בראשון התאווררנו

ביום ראשון הבאנו גאדג'ט די גאוני, שגם היה בבירור גאדג'ט השבוע שלנו. מאוורר שלא צריך חשמל הוא גאונות צרופה, לטעמנו, בעיקר כי אנחנו לא נותנים למזג האוויר הנעים יחסית לשטות בנו. החום יגיע. הו, כן. 84 אחוז מבין 528 הצביעו בעד המאוורר, כשהם בוחרים בין שתי האפשרויות החדשות שהציע "מציע" במדור זה בשבוע שעבר: גאדג'ט היום, וגאדג'ט איום.

בשני לא הובנו

המגיב סולבוקס שהגיב במדור ביום שני היה אמנם מעט גס רוח, אבל לא יכולנו שלא להזדהות קצת עם דבריו. למרות הצבעה חיובית (73 אחוז מבין 463 מצביעים), נראה שאנשים קצת לא הבינו מה טוב בכונן קשיח קטן ונייד עם מפענחי מולטימדיה שמסוגל לנגן המון פורמטים שונים בכל טלויזיה. וכמו אותו המגיב, גם אנחנו תהינו למה בדיוק מגיב אחר התלונן על כך שאי אפשר לרוץ איתו.

בשלישי התעצלנו

לא התעצלנו לחפש גאדג'ט, כי אם התחברנו לעצלות הפנימית שלנו כשראינו את מקרר השתיה בעל השלט הרחוק. וכאמור, אנחנו לא נותנים למזג האוויר הנאה הנוכחי לבלבל אותנו. עוד חודש-חודשיים, כולנו נשמח מאד לקבל בירה בשלט רחוק. הו, כן. ואז הדבר הזה ייראה פחות מטופש. זה היה הגאדג'ט שזכה להצבעות הרבות ביותר השבוע, עם 853 מצביעים ש-72 אחוז מהם היו בעדו.

ברביעי לא הסכמנו

סיגריות הן התמכרות מצערת. התמכרות מצערת שגם חלקנו נפלנו בה. ולכן, מראהו הרובוטי המגניב של שואב האבק הקטנצ'יק לשולחן היה רק הבונוס מבחינתנו. אבל קצת נלחצנו שתחשבו שזה באמת רובוט, או שאנחנו חושבים שזה רובוט, ולכן התמקדנו בלוק המגניב שלו. אתם לא תמכתם בו. בתגובות או בהצבעות. מבין 482 מצביעים,רק 47 אחוז היו בעדו. הנפילה השבועית, ללא ספק.

בחמישי זרקנו כדור

קשה בבוקר. ורבים מאיתנו באמת רוצים להטיח את השעון המעורר בקיר. השעון בצורת כדור שהבאנו לכם ביום העצמאות מספק את הצורך הזה בדיוק. כן, גם אם הצורך הוא ביטוי אלימות על הבוקר, טוב שיש מי שמספק אותו. אנחנו, בגאדג'ט היום, לא שופטים אתכם. רוב הזמן. ובטח לא בבוקר. אתם הלכתם איתנו. אלה מכם שלא היו במנגל תמכו בשעון הקופצני עם 77 אחוז תומכים מבין 225 מצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully